(tu) WIN een KIBER 6010/1026 twv € 395,- ! (tu)

KIBER http://www.kiber.nl, het nieuwe Nederlandse horlogemerk, leek het een leuk idee een prijsvraag op Horlogeforum.nl te sponsoren. Daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen!

Ik heb van Kiber de prachtige 6010/1026 opgestuurd gekregen. Een indrukwekkend groot en stevig horloge met een perfecte afwerking!

[center][/center]

Specificaties van het horloge:

  • Zwitsers kwaliteitsuurwerk, handopwinder (waarom zou er niet gewoon staan welk uurwerk er in zit denkt u?)
  • Uren, minuten centraal, de seconde op 9 uur.
  • Waterdicht tot 5 atm (50 meter).
  • Roestvrijstalen kast, 48 mm breed zonder kroon, 14 mm hoog
  • Stalen bodem.
  • Zwart lederen band (24 mm)
    En dat alles in een mooi doosje en u krijgt er ook nog een Kiber baseball cap bij!

Wat moet u doen om dit horloge te winnen?
-Mail welk uurwerk (Movement/Caliber) er in dit horloge zit naar webmaster@horlogeforum.nl

Dat is alles! Mocht u zich afvragen hoe u aan het antwoord komt? Kijk eens op http://www.kiber.nl bij de collectie…

Op 6 april 2006 is de inzendingstop, op 7 april zal de winnaar hier en via de nieuwsbrief van http://horloge.startpagina.nl bekend worden gemaakt. Trekking van de winnaar gaat als volgt: alle mailtjes zullen op volgorde van binnenkomst op een rijtje worden gezet en er zal door een automatische nummergenerator het nummer van de winnaar worden gekozen. Bent u bijvoorbeeld de 72e inzender en de nummergenerator komt met 72… heeft u gewonnen.

Let op!

  • Één (1) inschrijving per persoon/adres.
  • Vergeet niet uw adres in uw mailtje te vermelden, uw adresgegevens zullen niet aan derden worden verstrekt of gebruikt voor andere doeleinden.
  • Antwoorden dus mailen naar webmaster@horlogeforum.nl, niet op het forum plaatsen.

[center]Succes![/center]

Hendrik,

Mooie aktie van K I B E R.

Oh ja, de banner is een incentive voor bedrijven om prijsvragen te sponsoren :D, geen commercie.

Strakke actie Henrik

Is een lekker groot super horloge en dat voor die prijs en kwaliteit.

Da’s weer een leuke actie. Ik doe gewoon weer mee. ben tenslotte nog altijd in de winning mood…

leuke actie, ik doe iig mee!

Ik doe deze keer niet mee en wel om de onderstaande reden,

Niet dat ik niet graag een horloge win, maar gun de anderen meer kans (:smiley: Ik was toch al niet zo’n geluksvogel :smiley:

Leuke actie.
Ik heb zojuist mijn antwoord ingestuurd. Nu nog even wat geluk hebben. :wink:

Een leuke actie van KIBER! Nu nog ff een avondje zoeken naar het antwoord. :slight_smile:

Groet, Mark

Goeie actie van KIBER !

Goede actie. Ik als trotse KIBER bezitter doe natuurlijk mee :slight_smile:

Knap horloge voor die prijs. Prima gebaar van de fabrikant, en ik wens ze heel veel succes toe.

gr,
Hans Mennink

Leuke actie van Kiber.

Super gebaar van K I B E R!!!

Met grote verbazing zie ik dat ongeveer 20% van de deelnemers tot nu toe hun adres niet vermelden bij de oplossing van de prijsvraag. Ik heb deze mensen die dit tot nu toe vergeten zijn hier op gewezen maar dat doe ik vanaf nu niet meer. Deelneming zonder adres betekend vanaf nu dat je niet meedoet bij de verloting.

super actie ,

nu maar afwachten…

Henrik heeft mijn adres en de juiste oplossing!

Goede actie mijn antwoord is verzonden

mooi klokkie.
van harte welkom in friesland.
meer zulke acties(leveransiers)
gr oscar