Tudor 79190 before and after

Dit is interessant geldt dit ook voor de 75090 en 190 qua band?

Mijn 75190 is een vroege en met folded bracelet

Hmm ja je hebt gelijk, de 190 is zelfs nog een tijdje origineel met folded band geleverd kom ik net achter. :pray:

1 like

Volgens mij hebben hele vroege 190 nog wel eens folded ivm voorraad opmaken.

Edit: zie antwoord mrD hierboven. Denk dat dit ook voor de 75 op gaat en niet alleen voor de 79

Pfoe, toch wel een van mn mooiste exen :sunglasses:

7 likes

Even een kleine update:

Ik ontving dit weekend, dan eindelijk de prijs opgave van de AD. Ik ben zo blij als een kind.

Over plus minus 5 weken, voor nog geen €620,- aan revisie kosten, is mijn collectie een Tudor Submariner rijker.

9 likes

Ik heb dat ook wel eens willen doen, een afgeleefde/niet lopende SMP vinden voor een schappelijk prijsje en dan een full revisie door Omega laten uitvoeren om hem weer nieuw terug te krijgen, De Factory Full Service prijs lag een tijd lang onder de €500 voor zo’n model. Alleen lukte het me niet om een afgeleefde te vinden voor een schappelijke prijs dus ging het plan niet door. :sweat_smile:

1 like

Het was ook puur toeval, dat ik deze tegen het lijf liep.

Wie weet, nu je het weer een keer hebt uitgesproken, loop je hem een keer tegen het lijf!!!

1 like

Alleen hoeft het nu niet meer. :grin:

1 like

Zeer benieuwd naar het resultaat.

Ik heb deze week dan toch maar een e-mail aan de AD verzonden. 5 weken termijn was namelijk al enige tijd verstreken.

Wat blijkt, ik moet nog even geduld hebben. De fabrieken waren gesloten tijdens de vakantie periode.

Nog steeds wachtende, met geduld :grimacing:

3 likes

Yes! Daar is ze eindelijk. Ik ben zo ontzettend in mijn nopjes.

Hier een quick sneak peak. Ik zal snel betere foto’s plaatsen.

Mocht je hem ff om je pols willen voelen, dan mag je het altijd vragen :face_with_monocle:

25 likes

Wow. Lekker hoor!

1 like

Ff stickers pulken… :star_struck:
Gefeliciteerd :muscle:t2:

1 like

Wow die is netjes

1 like

Onwijs gaaf! Dit is het wachten waard toch.

1 like

Dit was zeker het wachten waard. Ik was in december al aan het stalken :sunglasses:. Waar blijft ze.

Toch werd mijn ongeduld beloond.

Ze boden me vandaag ook een Tudor Pro aan GMT, een andere klant is niet in Nederland.

Tja, daar zit ik dan met een luxe probleem. 🫣😂

4 likes

Super gaaf in het blauw en lastig aan te komen,enjoy!!

1 like

Mooi hoor! :star_struck:

Jij levert een horloge zonder bezel in en krijg hem compleet terug.

:clown_face: zal ik op ebay gaan zoeken naar een bezel om die in te leveren voor service hopende dat ze die ook compleet maken :thinking: :clown_face:

4 likes

Echt heel mooi, nooit meer wegdoen

1 like