Tudor 79190 before and after

Deze aangeschaft full set, wetende, dat er een belangrijk “iets” aan de hand was 🥹😂. Ondertussen weggebracht naar Tudor, via AD.

2 maanden in spanning wachten op het eindresultaat.

afbeelding

7 likes

De after moet nog komen?

Hopelijk krijg je em niet terug met een luminova wijzerplaat en wijzers.

1 like

Ik ga zeker de after posten. :upside_down_face:.

ETA 2 maanden :pray:

Hopelijk houdt tuder deze gewoon origineel!

Waar gaan ze een bezel vandaan halen dan? Ben heel benieuwd wat ze hiermee kunnen.

1 like

Hoop niet dat je hem full luminova terug krijgt, en hoop dat ze nog iets fatsoenlijks van de kast kunnen maken. Ik had hem toch naar iemand anders gebracht voor een relatief simpel ETA beurtje. En zelf een bezel gesourced… Als je plaat en wijzers zometeen verdwenen zijn is alles wat het horloge aantrekkelijk zou maken in rook op :sleepy: Maar ik zal met je mee duimen. Een mooie 79190 zie je zelden.

Uit de voorraadkast :upside_down_face:
Geproduceerd 1993, in 2016 volledig gerenoveerd…kast, wijzers, band, bezel, etc… :point_down:t2:

Voor de vintage liefhebber een ramp, ik ben er blij mee, een nieuwe “vintage” Tudor.

22 likes

Als ik hem zo terug krijg, met blauwe bezel dan ben ik echt in mijn nopjes.

Dit is een zwarte plaat en bezel toch?

Er zijn er niet heel veel van en onderdelen ervoor bemachtigen is een lastige onderneming. Ze hebben het inderdaad gewoon op voorraad.

1 like

Nee een blauwe… 79090 met plexi.

15 likes

Heel erg mooi en uniek. Zo een vooruitzicht, maakt me best blij!

Ik ben best bang voor de eventuele rekening die ik zal mogen betalen :joy:

De kast is het duurst…maar normaal gesproken maken ze de originele kast weer tiptop.
Vervangen niet zomaar vermoed ik.
Heb mijne zo gekocht maar rekening zat erbij en was in 2016 ongeveer E1200 (kast, dial, wijzers, kroon en svc beurtje).

Horloge was in een goede staat voor een horloge uit 1995. Behalve natuurlijke het overduidelijke missen van de bezel en rotator.

Tot €1500 heb ik geen hartverlamming. Lol.

Bedankt, brengt me in een “range”

Ik zie wel, dat ze bij jouw tudor een andere band hebben. De sluiting is van Tudor. Ik hoop toch echt, dat ik mijn band (Rolex) terug krijg.

Zullen niks aan de band zomaar doen verwacht ik.
Maar ik kreeg hem met Tudor kroon en heb Brussel gevraagd om hem om te ruilen voor Rolex kroon. Is toen gratis gewisseld, was 2jr na de overhaul

4 likes

Geen after nog? Pfff… :joy:

Geduld, alhoewel de wachttijd wel erg lang is idd :joy:

1 like

Als het een 79090 of79190 is dan hoort er een tudor sluiting op de bracelet. En 79090 gevouwen band en 79190 solid.

1 like

Ik zou eerder hopen dat ze de wijzerplaat inc wijzers laten zitten. Als ze die vervangen, dan klapt het horloge in waarde omlaag. Van dat prijsverschil kun je wel een paar Rolex banden kopen :zipper_mouth_face:

Ik zou er weer even helemaal in moeten duiken maar ben er vrij zeker van dat de solid echt pas op de 190 kwam. Er zijn wel 090’s die een solid band bij een service verkregen hebben. De service band is vanaf invoering van de 190 namelijk altijd de solid band.

1 like