Tudor 94010

Zojuist opgehaald bij een schimmig wegrestaurant ter hoogte van Tessenderlo. Bedankt m’n vriendelijke Belgische horlogevriend (tu)

Een 94010 met een vreemde combinatie… Oude sub stijl wijzerplaat maar wel met hamerwijzers. Op VRF denken ze dat het kan, transit in de 889XXX range. M’n Limburgse horlogevrienden waren niet direct enthousiast maar mij liep het he-le-maal weg.

En daarbij kreeg ik het klokje cadeau van m’n vriendin dus danst mijn hart!!!

Even snel wat foto’s bij avondlicht…

Ik heb het klokje even op jubilee gehad maar dat was geen succes 8-)(td)

Nato rules :wink:

Ondanks m’n emotie en verliefdheid sta ik open voor alle meningen, ook als deze kritisch zijn :~

gr. Roel

1 like

Ik heb te weinig (lees géén) kennis voor kritische opmerkingen en dus:

gefeliciteerd met dit prachtige horloge(tu)

Idem dito, geen verstand van, maar de combinatie met die nato is top! (tu) Schitterende klok.

Transit Rolex en Tudor leidt vaak tot vraagtekens.

De meeste 94010 zijn uitgeleverd met vierkante indexen en hamer wijzer, de zogenaamde Snowflake.
Maar er blijkt in het 88XXXX range een mix te zijn gemaakt tussen vierkante indexen en mercedes wijzers en een mix tussen de oude wijzerplaat met hamer wijzers. Althans gemaakt, er zijn een aantal exemplaren bekend die matchen dus op basis daarvan gaat men er van uit dat ze dus ook zo zijn uitgeleverd.

Hoe dan ook, ik vind het een super combo die op foto moeilijk is over te brengen. Vervolgens is het ding ook nog knal geel verkleurd dus ik ben weer helemaal lyrisch :slight_smile:

gr. Roel

Toffe klok Roel!

Leuk geschenk. Wil ik ook wel. :slight_smile:

Kritisch nee je vriendin en jij heeft duidelijk een hele goede smaak en dat ze dit mooie horloge aan je geeft zegt meer dan genoeg over haar en deze mooie aanwinst die je zeker lang zal koesteren.
Veel plezier
AntonSV

Krabong Schreef:

En daarbij kreeg ik het klokje cadeau van m’n
vriendin dus danst mijn hart!!!

Ondanks m’n emotie en verliefdheid sta ik open
voor alle meningen, ook als deze kritisch zijn :~

gr. Roel

de echte vondst was natuurlijk de vrouw de je deze prachtige horloges geeft :smiley:

veel plezier ermee (ook met het horloge :P)

en ook hier… gefeliciteerd met je aanwinst!

Wow Roel, ::o

Welkom to the Club!! (tu)
Heel veel plezier met je super aanwinst!
Binnenkort een Tudor Meeting…:wink:

Groet,
Werner

Ik kan alleen maar positieve kritiek bedenken, wat een pracht Tudor (tu)
Van harte enne mocht je ooit een tijdje jouw vriendin willen uitlenen :wink:

mvg, Frans

Mijn beste,

Een dansend hart is een blij hart, en daar gaat het tenslotte om.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit mystieke horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

wow … super mooi (tu)
van harte met je nieuwe super aanwinst, mooie strakke vintage in een zo te zien erg mooie staat …
veel plezier ermee :slight_smile:

gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst(tu)

Gefeliciteerd Roel! Niet zo mooi als de Snowflake dial IMO, maar het prachtige patina vergoedt héél veel! En als het idd een transitiemodel is/zou zijn is het nog wel een uniek geval ook (en aan de connaisseurs op VRF hoeven wij niet te twijfelen).

Op nato uiteraard dé combi!

Jij krijgt de mooiste dingen van je vriendin zeg (niet alleen in materieel opzicht). geniet ervan!

dat is er weer één voor de liefhebber. Gefeliciteerd met deze Tudor!

groet,
Arno

1 Je vriendin is veel te goed voor je :X
2 Je vriendin is veel te goed voor je :X
3 Wat een mooi horloge :wink:
4 Dit schreeuwt om weer een meeting :)-D

hans

Sexy plexi…

Bedankt voor de reacties (tu)

gr. Roel

Hallo Roel,

Ik had deze even gemist, wat een prachtig exemplaar is dit!

heel veel draagplezier met deze

vrgr,

Vncnt

te gek Roel, smaak heb je dat moet gezegd worden(tu)

groet

John

cosmic Schreef:

te gek Roel, smaak heb je dat moet gezegd
worden(tu)

groet

John

Hey Sjonnie!!! Thnx! (tu)

… alleen jammer van het ETA 2776 uurwerk i.p.v. het oud Rolex caliber :)… toch? :wink: Ach… er komt ooit nog wel eens gilt 7928 met pcg… :)-D

Het glaasje blijft me boeien:

En ik zit de hele dag naar m’n pols te staren… zonder te weten hoe laat het is…

gr. Roel