Is niet eens gebakken ![]()
Als je niet snel bent doet het gewoon weer weg zwemmen.
Zo weer een bericht verwiiderd van mij.
Ik kap er.echt mee. Tere zieltjes hier zeg.
Bij jou ook al? Ach, vroeger waren mannen van staal en schepen van hout. Tegenwoordig … Ik zeg maar even niets verder, want ik zal wel weer een vlaggetje krijgen van een handje vol tere zieltjes. ![]()
On topic; deze hele discussie is gewoon absurd, raakt ook kant noch wal en is enorm polariserend. Zoals ik in mijn gewiste reactie ook al zei, hetzelfde kleine groepje fanatieke personen laat de boel ontsporen (ik reageer al niet meer op dle lui, geblokt dus zie ze ook niet gelukkig), gaan off-topic en als je daarop reageert in alle rust, dan gaan ze je vlaggen. Pre-puberaal gedrag van het niveau “JU-U-U-U-U-U-U-F, ZE PESTEN ME” vind ik, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Misschien zou het forum beheer iets verder kunnen kijken dan alleen de vlaggetjes. Ik ben er ook wel een beetje klaar mee in ieder geval.
the gift that keeps on giving
De ironie.
Hadden we hier niet al een onzin topic voor? Prima vermaak verder maar gooi het op 1 plek dan hoeven wij niet over de bukake zooi heen te struikelen.
Tja in de ogen van n rolex drager is n RM een plastic gimmick. Een smakeloos fisher price ding.
Niks mis met n Tudor👌
Of n Rolex👌
Wat vind je van deze?
Heel lekker. Tudor zichzelf overtroffen.
Komt in de zon waanzinnig goed uit.
Glidelock.
Draait als een kleine submariner. Eigenlijk kan het niet beter.
Zie liever de kroon dan de roos … maarja.
Voor dit prijs punt is het echt ongeëvenaard. Daar kan omega en Breitling niet tegenop.
Oeh, nice! Ik vind de wijzerplaten van Rolex (maar ook Tudor) niet heel spannend over het algemeen. Geen Grand Seiko niveau in ieder geval. Maar dit is wel erg lekker zeg. ![]()
Is hier een belangrijke toevoeging. Als je het hebt over de normale Subs, GMTs en Explorers is het inderdaad niet heel bijzonder. Maar Rolex kan heel bijzondere wijzerplaten maken:
Ja nice, mij lijkt het ook een toffe Black Bay. Wellicht dat ik hem ook nog eens ambieer
Conclusie
Tudor is prachtig wanneer je geen rolex kan betalen.
Dit is trouwens een fraaie Tudor.
Alleen wat dunner maken svp en stoppem met die lelijke rivet band
Yep, ik vond sommige cellini’s ook veel beter dan ze verkochten.
Rolex is doorgaans nogal behouden. En dat begrijp ik goed vanuit de bedrijfsfilosofie.
Tudor doet dan wel weer leuke uitstapjes. En daar hou ik wel van
Yep, met Tudor durft Rolex wel experimenteren.
edit: Ik bedoelde dus niet dat Rolex dat zelf niet doet, maar gewoon dat ze dat met Tudor best wel durven. Maar altijd leuk als iets eens geheel onbedoeld tóch in het verkeerde keelgat schiet…
Nou zeg. Doet Rolex toch ook?
Kijk naar die land dweller, 1908, speciale dials, en zelfs een moderne lefty en er zullen er nog wel een paar zijn. Wellicht allemaal historische gestoeid, maar voor de moderne era toch wel experimenteel ![]()
Zijn er nog mensen die Rolex en tudor dials over het algemeen niet spannend vinden en deze vergelijken met Grand Seiko? Vraag dit voor een vriend.
Ja die wel
Dat hebben ze al eerder gedaan.