Tudor Alinghi Red Bull Pelagos Fxd

Beste HF’ers,

Met geluk en doorzettingsvermogen vandaag een Tudor Alinghi Red Bull Pelagos Fxd kunnen kopen. Mijn zoektocht begon enkele maanden geleden waarbij het antwoord eigenlijk bij iedere AD hetzelfde was: “wij weten nog niet veel over het horloge/ we nemen geen bestellingen aan/ de wachtlijst kan een jaar duren/ U kunt een aanbetaling doen op het horloge”. Het leek wel Rolex.

Nu fast forward naar deze week.
In Düsseldorf op horlogejacht geweest en wat bleek ik mocht op de wachtlijst. Vooruitgang!! Ze zouden me bellen en ik was nummer 7 op de wachtlijst.

Vandaag, zo eigenwijs als ik ben, toch maar eens gaan shoppen in Maastricht en bij de bekende AD werd verteld dat het horloge nog niet binnen was gekomen en dat ze ook nog geen tijdsindicatie konden geven bij een eventuele bestelling.
Enigszins gedemotiveerd toch nog maar een poging gaan wagen bij de andere Rolex dealer in Maastricht en wat zie ik tot mijn verbazing. Het horloge staat tussen de Tudor horloges.

Snel naar binnen gegaan en gevraagd aan de verkoper of ik het horloge mocht passen en dit was allemaal geen probleem. Ze vertelde dat het horloge gister was binnengekomen en dat ze ook nog niet veel wisten.

Lang verhaal kort, het horloge was te koop en ik heb hem meegenomen! Zie foto

79 likes

Mooi ding! Leuk man!!

1 like

Mooi,tegenwoordig heb je mazzel nodig om aan een horloge te komen :facepunch: enjoy vind hem erg gaaf :ok_hand:

2 likes

Van harte proficiat!

Toch vreemd. Is dezelfde dealer :joy:

4 likes

Inderdaad!!

1 like

Gaaf! Veel plezier ermee.

Zoek je nog een matchende fiets? :wink:

2 likes

Nee haha

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Mooi horloge en veel draagplezier.

1 like

Van harte met je aanwinst! Soms zit het mee, soms zit het tegen. In dit geval zat het mee. :+1:

1 like

Cool :sunglasses:
Congrats!

1 like

Proficiat, had geen idee dat zo moeilijk leverbaar waren.

Een maand geleden lag ie in Knokke in de Tudor pop-up store gewoon in de vitrine. Alles dat er lag was te koop.

1 like

Gefeliciteerd , geniet ervan

1 like

Mooi hoor!
Ook nog van Maastricht genoten hoop ik!!

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Van Harte en veel draagplezier :+1:

1 like

Heel mooi, vele fijne uren ermee toegewenst!

1 like

Wat één prachtig mooi horloge, proficiat. Timeless

1 like

Wauw :star_struck:. Gefeliciteerd met deze NA. Tof om
te lezen dat het jou zo snel is gelukt er een te bemachtigen

1 like

Van harte!

1 like