Tudor announcement 25 mei 2021

Hahaha, laten we zeggen de ‘horloge fans’

1 like

“Tudor komt dit najaar met een M.N. variatie op een bestaand model en Rolex brengt een Explorer II 50th anniversary uit.”

Rolex en Tudor announcement Q3/Q4 2021
  • Waar
  • Niet waar

0 stemmers

1 like

Interessant, heel interessant :eyes:

1 like
5 likes

Damnn en dat nog wel op mijn verjaardag :slight_smile:
Ben heel benieuwd :heart_eyes:

5 likes

Ik ben klaar voor een two-tone Pelagos.

2 likes

Zou ook nog een 925 zilveren P01 kunnen zijn.

Zit niemand op te wachten. Maar het blijft Tudor.

1 like

Ben heel erg benieuwd! Denk geen Tudor BB58 GMT want dat zo suicide zijn voor de normale Black Bay GMT. Zou het wel echt heel mooi vinden als ze nu heel non chalant met een Tudor Submariner zouden komen. Van ohja just one more thing…
Two tone Pelagos zie ook nog wel gebeuren ah la Seadweller in two tone…

Waarschijnlijk een Pelagos met het MN logo.

Waarschijnlijk een grote teleurstelling jongens :laughing:

8 likes

Inderdaad wellicht gewoon een Pelagos met MN logo op de dial, daar is toch nog een zee van plaats :joy:, eventueel een M.N. op de caseback. Nog vier keer slapen!

Ik denk toch dat als ze iets in het kader van MN zouden uitbrengen dat ze er nu al wel een logo ofzo bij hadden laten zien…denk toch dat het wat anders wordt…

Heerlijk dat speculeren! :wink:

1 like

Ja ik twijfel. De grote jaarlijkse release is vorige maand geweest. Dan moet je nu toch met een special komen, anders had het net zo goed vorige maand gereleased kunnen worden.

2 likes

Dat is waar, maar ja dat donker grijs…

Ik heb me toch maar op de lijst gezet bij de AD :slight_smile:

1 like

Haha ja is dat de nieuwe manier? :rofl: Wist de AD wel waar je het over had?

1 like

Vorig jaar bij de release van de blauwe BB58 waren ze al beschikbaar op de dag van de release. Ik ben benieuwd of de nieuwe Milsub al in de kluis ligt bij de AD. :thinking:

1 like

Ik ben nummer 2 op de lijst… dus zo gek was het nog niet haha!

En ze zeggen dat ze zelf ook geen idee hebben… ben heel benieuwd! :relaxed:

1 like

Juist niet, op deze wijze creëer je twee maal mondiale aandacht voor je merk.

We kunnen veel zeggen over de product kant van Tudor, maar de marketing is echt wel op orde. De zilveren & gouden releases ondersteunen de (Re)Born to Dare missie en vinden hun weg wel naar de markt

Het Rolex marketing team is letterlijk de ruimte aan het creëren voor Tudor met de prijsverhoging˜en selective distributie. De timing is haast perfect om met een nog sterker Submariner alternatief te komen nadat het stof van de releases enigszins is neergedaald

Ik denk dat we heel aangenaam verrast worden en dat er echt een goed alternatief voor de Sub komt. Wellicht zo goed dat het eigenlijk geen alternatief meer is maar een overtuigend horloge waardoor de keuze voor Tudor als merk gemaakt kan worden “losstaand” van het Rolex-alternatief. Dit in lijn met de introductie van de Tudor Chrono als op zichzelf staand alternatief voor de Daytona. Het zijn met name de snowflake wijzers die een barrière vormen voor verdere/bredere appreciatie van horlogeliefhebbers

Ik houd de handen in ieder geval even stevig op de knip tot we meer weten en probeer me verder de overtuigen dat de snowflake wijzers nu eenmaal bij de Tudor Chrono horen :wink:

6 likes

Ik verwacht niet iets heel spannends hoor.
Er komen vast geen aanpassingen aan case en bezel, hoogstens ander kleurtje, MN verwijzing op de dial en case back en een limited edition strap.

Zou me werkelijk verbazen als het het spannender dan dat wordt, maar ik hoop het wel. Colabs zijn de marketing truc een paar jaar al, maar er wordt niet heel veel energie ingestoken lijkt het …

Met een BB en Pelagos blijven de iconische snowflake hands. Dat is de vintage verwijzing en dat zal Tudor zolang mogelijk willen blijven uitbuiten. Dus zo’n verwijzing naar de geschiedenis helpt dan prima …

Nog 4 nachtjes slapen en dan kan het topic dicht :slight_smile:

1 like

Grappig. Ben benieuwd wie er gelijk krijgt. Stiekem hoop ik dat jij dichter bij de waarheid zit. Tudor is eindelijk weer een beetje op de goede weg. Al vind ik de collectie in de breedte nog steeds te divers en dat doet het merk geen goed.

1 like