Tudor announcement 25 mei 2021

Master Chronometer bij METAS getoetst :thinking:

Toch bijzonder een Rolex dochter die bij METAS langsgaat, tot nu toe alleen Omega die dat deed.

3 likes

Die gif zegt meer dan duizend woorden :laughing: het was te verwachten dat het weer een zoveelste BB uitvoering ging worden.

1 like

Nog even, dan worden ze door Grand Seiko gecertificeerd :facepunch:

8 likes

Ja idd… 41mm de ‘verkeerde’ maat, en ik vind de prijs ook vrij stevig :eyes:

1 like

Nou ja, METAS wordt natuurlijk neergezet als onafhankelijk. Dat wordt een stuk geloofwaardiger als 1 van je grootste concurrenten ook erbij aansluit.

Ik dacht altijd dat METAS van Omega was. :joy:

1 like

Mooi ding! Heb nog geen ceramisch horloge :grin:

He, bah bah. Sinds wanneer heeft Aliexpress toegang tot de officiële Tudor site :thinking: :sob:

4 likes

Hahahaha potverdikkeme vervelend hè :frowning:
Dit is wel de allerergste mogelijke release…
Had wel op iets leukers gehoopt op m’n verjaardag :rofl:

2 likes

Ah, veel teleurstelling te lezen maar binnen afzienbare tijd zie je de ene na de andere NA met een Alidor verschijnen.

1 like

Dit keer niet door COSC gecertificeerd begrijp ik ? METAS is toch de concurrent ?

9 likes

Las net dit op een forum. :rofl:

So… we have the Black Bay in…

• steel
  • gold
  • silver
  • bronze
  • ceramic

(…)
Or are we waiting a year to see another Black Bay in another material?

The Black Bay…

• tungsten
  • recycled plastic
  • platinum
  • palladium
  • polystyrene
  • blancmange
3 likes

Platina, yes please!!!

Ik ga voor recycled plastic. Of komen ze daarmee te veel in het vaarwater van Richard Mille?

3 likes

Ja of G Shock… :face_with_raised_eyebrow:

Iemand moet tudor wel even melden dat we ook graag de bracelets in het desgewenste materiaal willen! Graag 300gram platina :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

1 like

Haha en dan een hypotheek erop nemen. :joy:

Dat zal wel nodig zijn dan :rofl:

IWC kon het met de Da Vinci in de 70s voor iets meer dan een Porsche 911. Dus wellicht een hypotheek omsluiten ipv aanvragen?