Dag mensen,
Heb een Uncle Seiko jubilee bracelet gekocht voor mijn Tudor bb 36. Heb de oyster vandaag vervangen. De jubilee zit sowieso een stuk lekkerder, maar moet nog een beetje wennen aan de look. Wat vinden jullie mooier?
Dag mensen,
Heb een Uncle Seiko jubilee bracelet gekocht voor mijn Tudor bb 36. Heb de oyster vandaag vervangen. De jubilee zit sowieso een stuk lekkerder, maar moet nog een beetje wennen aan de look. Wat vinden jullie mooier?
Doe dan maar de oyster eerlijk gezegd!
#teamjubilee
Maar ook omdat de oyster bij mij nooit echt lekker zat. Of te strak of te los.
Jube
Oyster all day
De oyster maakt het rustiger en klassieker. Jubilee meer bling bling wat ik persoonlijk minder vindt op de BB36.
BB36 is toch meer een toolwatch explorer fieldwatch.
Maar draagcomfort zegt natuurlijk ook heel wat.
Is er geen halve schakel te bestellen voor de oyster
Yep dan ben je voor 3 tientjes klaar
Tijd voor een polletje:
Ik ga zelf op Oyster stemmen.
Ben geen fan van Jubilee (of President) banden, mij een tikje te druk.
Ik hou best van jubilee, maar hierop vind ik de combi met de oyster veel beter kloppen.
Oyster
Bij jubilee verwacht ik fluted bezels
Oyster.
Allebei
Gewoon lekkker afwisselen.
Leer, staal, jubilee, oyster, bruin, zwart, etc…
Mijne hemel, ik bedenk me nu dat ik er nog eentje hoor te krijgen van Uncle Seiko
Edit: hij was er al
Mocht iemand interesse hebben…mijn beoogde horloge ervoor is vorige week vertrokken…
Oyster
Both
Jubilee, althans de ‘5-link’ van Tudor. Vond dat echt een mooie toevoeging aan de nieuwe release van de BB!
Doe mij de Oyster maar,jubilee vind ik persoonlijk, te bling bling
Oyster.
Altijd mooier.
Ik heb sowieso het dilemma…
Heb nu een MOD in bestelling staan, 36mm jubilee met lichte (Seiko) plaat. Om en de maat en de band te proberen.
Daarna ga ik voor een BB36 of BB39, nieuw met jubilee of gebruikt met oyster.
Luxe probleem…