Tudor BB 58

Nog niet zo lang geleden kwam de Tudor Black Bay 58 uit. Direct was er voor mijn gevoel een run op de kleinere versie van de BB heritage. Hoe zijn der ervaringen nu? Zijn er eigenaars die hem eigenlijk te klein vinden en liever zijn grote broer hebben?

Ben benieuwd.

Hoewel ik geen eigenaar ben vind ik 'm wel te klein (heb ze wel beiden omgehad). Grote broer dus. Verder wel een ontzettend mooi horloge!

2 likes

Heb ze beide gehad en beide top. Voor mij persoonlijk was de 58 beter ivm met mijn damespolsje.

3 likes

Bij @Zulu thuis mogen aanschouwen en vond hem toch wel vrij klein ogen, nu zat de stalen band er niet op, maar vermoed dat ik toch voor de grote broer zou gaan.

2 likes

Perfect horloge. Alleen liever sub of gmt. Dus geflipperd

2 likes

Kan je de BB Ć¼berhaupt vergelijken met de Sub of GMT? Toch weer een andere klasse. Voelt een beetje als Volkswagen met Audi vergelijken, toch?

Wat is uwen polschmaat?

BB had vooral meer een vintage ā€œfeelā€ door de maat en het ontbreken van de crownguards. Maar overall wel een topper vond ik. Kwaliteit ook prima. Verschil met Rolex is er wel. Maar prijsverschil ook.

1 like

Nog geen dag spijt gehad! Persoonlijk vond ik de 41mm met inhouse manufactuur toch te dik voor mijn polsen.

Ook mis ik de gekleurde crown tube van de grotere broer niet en tot slot vind ik de 58 warmer, maar de gilted bezel is niet voor iedereen.

Even wat plaatjes erbijā€¦

8 likes

Nice!