Na de verkoop van mijn Heuer en Tudor submariner
Ben ik bij mijzelf te raden gegaan wat ik dan wel wilde.
Mijn eerste gedachte bij de verkoop was om dan toch een Rolex submariner te kopen.
Veel informatie gelezen en prijzen vergeleken. Waarbij dus steeds vaker mijn gedachten en mindset afdwaalde naar Tudor.
Het idee dat je niet meer veilig met een Rolex over straat kan en de inmiddels ( te) hoge prijzen. En de manier van het dragen en gebruiken van een horloge bij mij. Kwam ik dus steeds weer terug bij Tudor. Tuurlijk zocht ik ook bij Omega en Tag Heuer maar deze geven mij niet het wow gevoel waarnaar ik opzoek ben.
Dus de zoektocht beperken tot Tudor.
Keuzes uit de Black Bay, Pelagos, Submariner, Gmt en de chrono’s.
Prijsverschil tussen een Submariner van Tudor of Rolex te klein(ahum)
Pelagos te groot en te modern voor mij.
En de chrono was meer een favoriet van mijn vrouw als van mij. Ik vindt het ook wat te druk en gebruik de functie’s toch niet.
De GMT op wish besteld om te kijken hoe ik het op de pols zou vinden. Want ga ik mij irriteren aan de extra wijzer?
Ik ben het nooit te weten gekomen want de GMT uit China is gekomen zonder de extra wijzer:joy:.
Blijft over de black bay!
Maar echt die lelijke band met z’n fake rivet’s daar kan ik niet mee leven.
Wellicht wachten op de nieuwe release van een Submariner van Tudor dan?
Gelukkig was daar de post op het HF of was het de advertentie van @ wristcandy? De blackbay met een in mijn ogen wel een mooie band. Geappt met wristcandy over dit horloge en wat meer informatie gekregen (waarvoor dank) en erachter gekomen dat deze al gereserveerd was. Ik wilde wel perse een zwarte omdat ik al een blauwe aquaracer heb en rood niet echt mijn ding is. Groene bb overwogen maar daar had ik het lelijke band verhaal weer mee.
Verdorie wat nu.?
Ik ben bij chrono24 gaan zoeken en heb een zoekvraag gepost op het HF. Wat heen en weer gemaild met aanbieders en biedingen gedaan. Maar het aanbod is schaars en de prijzen niet altijd in het budget wat ik voor ogen had.
Verleden week maar eens wat advertenties gezocht voor de oude BMW op de Duitse ebay voor een vriend van mij toen er een pop-up kwam van een Duitse juwelier. Ff aanklikken en ja hoor, daar stond hij. De 2016 black Barbossa. Prijs was ietsjes boven budget. Vrouw advertentie door geappt. En die zei gelukkig ga er maar voor.
Na mijn werk de volgende dag dus een mail gestuurd met een prijsvoorstel. En nog maar eens de advertentie op de site gaan bekijken. Was hij dus verkocht arrrhhchh
Btje pissig stampvoetend naar mijn vrouw gelopen om te klagen over al het onrecht in de wereld.
Zij rustig als altijd opent haar mail met een bevestiging van de juwelier, dat hij verkocht is aan haar. Top vrouw heb ik.
Goed verhaal, goed merk, gewoon goed!
Zelf in bezit van een 79030n, erg mooi horloge kan begrijpen dat mensen tegen de fake rivets aanlopen, vond het zelf niet erg.
Maargoed, veel draag plezier
Mocht je interesse hebben in wat artikelen van internet dan heb ik wel wat links voor je. Schijnt maar 6 maanden geproduceerd te zijn en de aantallen schijnen er minder dan 6000 te zijn. Op het forum al wel enkele voorbij zien komen, inclusief die van mijzelf.