Tudor BB36, echt?

Goedemorgen,

Ik zit te twijfelen over de aanschaf van deze Tudor BB36 welke via internet wordt aangeboden.
Volgens de verkoper is deze begin 2021 bij Ace & Dik juweliers (Amsterdam) aangeschaft.

Kunnen jullie aan de foto’s zien of het hier een echte of replica betreft?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

4 likes

Superecht imo. En wanneer er een factuur van Ace en Dik bij zit prima in orde.

2 likes

waar twijfel je aan? bel anders ace ook even? zo op het eerste gezicht zie ik niks vreemd, maar ik sta dan ook niet bekend om mijn haviksogen…

2 likes

Deze lijkt mij echt, ik zie zo niks wat niet klopt.

Bedankt voor de snelle reacties!

Goede tip om ook naar de factuur te vragen. Ik twijfelde even omdat ik de graveringen van serienummer op caseback niet scherp vond (kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van de foto liggen).

1 like

oh foto’s weg?

1 like

Oh per abuis verwijderd. Ze staan er weer :innocent:

Ziet er origineel uit.

Bezel heeft wel aardig wat haarlijnen, maar dat heb je nu eenmaal bij de BB36. Als je hem gaaf wilt moet je een nieuwe nemen.

1 like

Komt door de sticker :+1:

2 likes

Niks mis mee

1 like

Op locatie even serie nr check met het pasje doen, en shinen met die Tudor!

1 like

Die zien er goed uit, komt deels door de foto en deels door de wristcheese. Even reinigen met handzeep en zachte tandenborstel en is zo als nieuw.

1 like

Zeker geen kenner en laat het over aan de echte cracks, maar hoort de witte verf van de 12 uur marker niet helemaal naar beneden te lopen? Of is het misschien gezichtsbedrog? Viel me toevallig op…

Niks mis mee zo op het eerste gezicht hoor

1 like

Of aan het feit dat de caseback sticker er nog op zit.:crazy_face:

1 like

Weerspiegeling van het chrome/stalen omhulsel waar de lume in zit.

3 likes

INDEX, ERIK. Gewoon een index.

Jij bent te lang bezig met horloges om nog weg te komen met een omhulseldinges.

9 likes

Kon er niet opkomen schatje. :crazy_face:

1 like

Haha dat snap ik ook wel :joy: Ik bedoel ook het modelnummer en serienummer :sunglasses:

Ziet er gewoon prima uit ,heerlijk veelzijdig horloge :+1: