Tudor BB58 925 Silver al in het echt gezien?

Ik zal morgen even een paar foto’s schieten.

1 like

top!

Nog steeds, is prachtig in dag licht :wink:

1 like

show us if you please?

So. Erg understated sexy. Zit nog steeds in m’n hoofd en ik zou bereid zijn het premium te betalen, behalve dat ik te tevreden ben met m’n huidige collectie!

Onder list:
Tudor Black Bay Fifty-Eight
€4,000

5 likes

Gewoon de foto’s op internet doen hem niet tot zijn recht komen

2 likes

Het zilver lijkt een lichtere kleur te hebben dan de stalen variant of verbeeld ik mij dat maar

1 like

Thx voor het delen

Premium waarvoor / waarom?
Ziet er wel gaaf uit dat dan weer wel, maar premium?

1 like

Yep. Bijna wit wordt het. Erg mooi, zeker in wat feller licht. @Pagode heb jij hem uiteindelijk gekocht?

3 likes

Tja ik ben gevoelig voor het idee en de iets andere schittering van zilver. Dat geeft me dan dus een premium gevoel :man_shrugging:

1 like

Nee had er toen niet echt een klik mee,vind dat leer ook niet mijn ding,maar kijk er nu weer heel anders naar,dus wie weet maar dan op Nato! :smiley:

1 like

Ik vond hem zelf te prijzig. Had hem naast de Tudor chrono en die vind ik zelf mooier.

1 like

Zilver heeft blijkbaar zn prijs :grimacing:

1 like

https://www.rolexforums.com/showthread.php?p=11472455#post11472455

Benieuwd hoe lang die dingen mooi blijven…

Bedankt om mijn advertentie te delen :smiley:

44 cent de gram…

2 likes

Patina na maand gebruik. Al zou het niet kunnen volgens de legering van Tudor?

Klinkt nu een beetje vreemd inderdaad, maar toen er nog geen rvs bestond was zilver een heel gebruikelijk materiaal voor horloges, omdat het niet zo hard oxideerde door zweet en huidcontact :sunglasses:

Ik heb 5 zilveren Tissot polshorloges liggen uit de jaren 1925-1935, bijna allemaal met een vrij zakelijke kast zonder franjes, dat waren volgens mij gewoon gebruiksvoorwerpen, geen sieraden die alleen op zondag werden gedragen. :wink:

9 likes

Ah, ja, ik snap het. In die zin weer logisch ook.

1 like