Eens, ik heb wel wat met zilveren horloges, dus ik vond het wel leuk toen ik zag dat ze met dit model kwamen. Al zie ik mezelf er niet gauw een kopen maar dat geldt eigenlijk voor alle horloges in deze prijsklasse 
O, en voor degene die bang is voor de ‘te kleine NATO’; de band is gewoon te verstellen hoor haha
Hier zit hij om mijn 17.5cm pols… en nog genoeg ruimte om 1-1.5cm groter te gaan.
Dat vragen meer mensen zich af inderdaad, maar het aluminium erbij zou een positieve werking moeten hebben.
Ondanks dat hij licht draagt zou hij wel ruim 30% zwaarder zijn dan de reguliere bb58. Hierdoor wellicht wel een beetje topheavy?
Komt ook door die NATO die erop zit. Een enorm licht flut ding, maar wel in precies de juiste kleurstelling.
Top-heavy? Mwa, we hebben het over een paar gram hè? 
Gelukkig vond het al vreemd dat een Nato te kort is 
tja dat is ook zo, de “normale” blackbay vond ik altijd te hoog en zwaar daarom een dingetje waar ik alert op ben
Zeker een perfect zomerhorloge 
Gaaf ding hoor!!
Vroeg me alleen af, zilver geeft toch zwart af op de huid, of niet?
Nee, dat verhaal kan ik direct ontkrachten. Horloge geeft niet af. Ook niet op bijzonder warme dagen zoals deze.
Gisteren gewoon mee in de zon gezeten, echt warm en niks aan het handje 
Dat deden vroeger (in de jaren 80 bij mij) de silver plated juwelen ja. Maar echt zilver zou niet af moeten geven.
Vergeet de ‘verzamel’-theelepeltjes niet
die verkleuren ook (nog steeds)
Ik vind hem wel echt heel gaaf! Ga hem zelf ook maar eens overwegen…
Geen eerste plekjes of verkleuringen in een héél klein hoekje? Hoe lang heb je hem nu?
Loopt deze nato door over de caseback, of stopt hij bij de pushpins?
loopt over caseback