Tudor BB58 925 Silver al in het echt gezien?

Ben best tevreden met de stalen variant :see_no_evil::joy::joy::joy:

2 likes

Fixed that for you, een manier om te zeggen dat je originele post tekstueel is aangepast.

1 like

:+1:t3: weer wat geleerd :white_check_mark:

1 like

Klopt, daar heb je gelijk in; je hebt allerlei research- en opstartkosten en die moeten terugverdiend binnen het te verwachten verkoopvolume; en blijkbaar klopte de businesscase van het horloge wel, maar van een eventuele bijpassende bracelet niet. Ik bedoel ook niet dat dat een schande is, dat is gewoon hoe je moet denken als je een bedrijf runt.

En voor luxegoederen gaat het er alleen maar om of jij het het geld waard vindt; en als ik zie hoe veel foto’s jij spuit van dit horloge hoef ik niet te vragen of je happy bent met deze aankoop :smiley: :smiley: :smiley:

2 likes

Hoe is dat met zilver? Wat is harder 925 of 18k?

1 like

:clap:t2::clap:t2::clap:t2::clap:t2:

2 likes

Durf ik niet te zeggen; hangt ook van de precieze legeringen af; denk dat het elkaar niet veel ontloopt :thinking:

1 like

Kan ik me voorstellen, die blauwe hoort wat mij betreft in de top 5 van Tudor. :+1:

Die GMT is ook vreselijk lekker, naar te groot voor mij

En die BB 36, hmmmm, snoepje.

En die… :grinning:

Haahh, dat laatste klopt zeker!

Als ik m’n schrijfsel teruglees komt het misschien verkeerd over. Mijn bedoeling was iets te nuanceren, niet om stelling te nemen.
Wilko ,jij kent me een beetje gelukkig :relieved:

2 likes

Als ik m’n eigen epistel teruglees klinkt dat misschien ook wel wat stelliger dan nodig, dus ik snap je helemaal :sweat_smile:

1 like

Heb er nu langer naar gekeken, maar moet zeggen dat deze band wel weer een ander lekker smaakje geeft aan de zilverling.
Je moet het durven, je moet het gewoon doen :facepunch:
Daarmee ademt hij al meer SybrenAnne :grinning:

Ik ben nog steeds zoekende naar een ok band voor de Ag-meneer.
Daar heb ik meer tijd voor nodig (ook omdat ik keuzes maken lastig vind. , maar vooral omdat ik het horloge wil begrijpen .

psychische hulp niet nodig,…denk ik :grin:

2 likes

Happy mee :star_struck:

14 likes

Mooi!

het is verpakt en vertrekt morgen :sunglasses::wink:

1 like

Je bent hem alweer zat en hebt hem verkocht :grin::grin:

1 like

Echt nie,not me :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Toppie :facepunch:

1 like

Ik zit @horlogehalle te stangen, maar hij is niet zo scherp vandaag :wink:

2 likes

Durf je wel,oude mannetjes een beetje op de kast jagen :blush: :blush:

2 likes

:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Je hebt het vaak bij het rechte eind, maar nu, …neeeehhhh. :sunglasses::grin:

2 likes