Tudor beschikbaarheid bij AD

Hoi,

Ik wil graag een horloge kopen als afsluiting van een periode in m’n leven. Na wat onderzoek ben ik uitgekomen op de Tudor Style 38 mm met leren zwarte band (M12500-0006). Het minimalistische design spreekt mij erg aan en ook lijkt mij de prijs/kwaliteit verhouding goed (en past mooi in mijn budget):

Ik kan op de officiele Tudor site geen Style’s terugvinden met leren band en ook bij AD’s (Gassan, S&C en ace en dik) zie ik dit specifieke model niet terugkomen op de site.

Bij Bucherer kan ik hem wel terugvinden maar dat zou betekenen dat ik hem zou moeten afhalen in Duitsland. Mijn vraag daarom; kunnen AD’s dit horloge zomaar nabestellen of moet ik wat voorraad betreft afgaan op getoonde aanbod op de websites?

Alvast bedankt,
Steven

4 likes

Denk dat een AD bijna alle Tudors makkelijk kan bestellen. Even bellen en het is zo geregeld.

Precies. Gewoon even bellen. Er valt vast ook nog wel wat van de prijs af te halen bij dit model.

De Tudor Style op staal is wel terug te vinden. AD’s bellen. Op de Tudor website zijn alle dealers terug te vinden. Succes :four_leaf_clover:

Dank voor de snelle antwoorden. Zal binnenkort langs gaan!

Ik denk dat de Style op leder discontinued is sinds dit jaar, staat al even niet meer op de site. Wat wel een mogelijkheid kan zijn is op staal aankopen en de lederen band nabestellen (stalen band erbij is altijd een +).

4 likes

Owh leuk horloge dit model kende ik nog niet. En zie ik goed dat je deze met stalenband ook zelf samen te stellen is? Vind zelf onderstaande combinatie wel mooi iemand die weet of dat dan ook echt bestelbaar is?

Screenshot_20220612-200357_Chrome

1 like

Poh, dit horloge zonder datum zou ik echt heeel lekker vinden. Is ‘ie mooi plat?