Team green ![]()
!
Tof! Behalve die laatste. Die vind ik persoonlijk iets minder.
En die gouden lijkt wel een BB54 in goud ![]()
![]()
![]()
FTFY, maar we weten beiden dat de marketeers andere trends zien.
AI maakt wel een beetje een bende van de tekst. Tudor is kennelijk Tuutr geworden. Ook grappig, maar ik vraag me af of die merknaam wijziging aan zal slaan. ![]()
Zo ja, en dan samen met die witte en ik ga toch weer los in 2026! TAKE MY MONEY!!! ![]()
Ik wil een heruitgave van de fastrider ducati met gulf strepen.Bastaard kindje met de tag heuer . En met een uurwijzer waar nu eens niet het puntje van afgebeten is.
Zou de Pelagos in Navy Blue ook wel fraai vinden. De blauwtint die ze nu hebben vind ik te blauw. En laten we dan écht eens gek doen, een Pelagos in 4 kleuren met quartz uurwerk! Qua kleuren dan die groene van @APMV, Wit, Navy Blue en Crimson Red. Sla ik door? Ah, føk it… een mens moet wat te wensen hebben, toch?! ![]()
Nee helaas…deze 3 vind ik verschrikkelijk. ![]()
De Pelaquartz ![]()
Ja
Big block re-issue maar hopelijk kleiner dan de one piece gouden versie die hierboven een paar keer is gepost.
Het kan bijna niet anders dan dat ze met een nieuwe chronograaf komen. Want waarom anders zoveel investeringen in een eigen chrono-movement. Ik ben alleen bang dat het weer groot en dik wordt en daardoor weer net de plank misslaat. ![]()
Tudor 3 jaar geleden:
“To start with, the MT59XX inside the watch is the very movement TUDOR solely developed as a prototype to pave the forward for TUDOR’s modern chronograph calibre.”
Tudor/Kenissi prototype column wheel chronograph
Een (platte) chrono in de BB54 kast, dat lijkt me wel wat ![]()
Dat lijkt mij persoonlijk wel erg petit. ![]()
Voor mij zou een maat vergelijkbaar met de BB58 mijn sweet-spot zijn.
Dat horloge is natuurlijk niet voor niks jarenlang de bread & butter van Tudor geweest.
De MT59XX is wel mediocre wat dikte betreft
Deze als niet-GMT met zwarte emaille (hoogglans) wp (zoals de nieuwe Omega Speedmaster).Op foto’s ziet 'ie d’r altijd gewéldig uit, in het echt is het zeer mwah. Van dat matzwart krijg ik echt een slappe joris.

![]()
Wel mee eens! Zou ook wel voor het eerst zijn dat Tudor een emaille of gelakte plaat zou gebruiken? De laatste jaren gebruiken ze vooral sunburst… en dat vind ik toch ook een beetje tegenvallen.
Een rechthoekige sportieve dresser zou kunnen. Met de historie van de eerste tudors. Met een moderne twist ala echo/neutra.
ik vind de gilt (goud) tinten weer minder,mag van mij gewoon staal kleur zijn