Ik zou zeggen de Roamers en Speedy eruit … maar ik zou er geen Tudor V7750 voor terug kopen , dan eerder twee Vintage Heuers oid , of een Heuer en een V72 Eterna …
maar ik zie ook dat geen vd klokjes die je nu hebt een ronde kast heeft , maar allemaal vierkant(ig) ?
en de Carerra … dat si wel een heel klein klokje hoor , met 36mm
Effectief niet de bedoeling want nog helemaal niet zeker wat en of er wel wat uit gaat.
Zou gewoon effectief graag onder de 25 horloges geraken.
Mijn collectie heeft 3 facetten;
Duikers
Klassieke handgewonden chronos met kolonnewiel
Sportieve chronos (denk Wittnauer Pro 7004A, De Autavia 11630MH)
Het is vooral in het laatste segment dat ik begonnen ben, en ´te veel´ heb. Hier wil ik dan ook consolideren en kwalitatiever gaan.
De ´klassieke´ chronos heb ik wel en gaan er ook niet uit. Een zwarte dial EP4, een venus 175 met bronzed numerals, en twee Lowenthals, dan nog mijn issued pontiac met vj22. en nog een paar
Deze draag ik zeer weinig (meer als dresswatches).
Ik zoek nu meer naar een ´daily´ chronograaf liefst een automatische die ik naast de Autavia zal dragen . Solide tool-chrono daarvoor leek de Tudor me wel leuk, wat me tegenhoud is het gebruik van ´maar´ een VJ7750.
Iets Submariner-achtig in de zin van, elegant maar toch een ´brute´ charme.
Als die A386 nu eens niet zo ongoddelijk duur waren was mijn keuze al lang gemaakt. Misschien toch maar naar een Hamilton Panda Chronomatic zoeken?