Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, géén ruilvoorstellen!
Merk en model: Tudor Black Bay 36
ref. M79500 smiley dial
Diameter: 36mm
Leeftijd: 5 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2025
Factuur en/of certificaat: beide; factuur aanwezig en garantiebewijs
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, doos en alle papieren
Verzendkosten of afgehaald: afhalen/afspreken, regio Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): uitstekende staat, wat haarlijntjes op bezel en case door bijna dagelijks dragen sinds januari, maar absoluut geen krassen of putjes. De clasp vertoont wat meer krassen #deskdiver
Soort uurwerk en kaliber: Tudor T600 automaat, door Tudor gemodificeerde ETA 2824-2
Vraagprijs: 2200
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
- 44mm lug to lug
- 19mm bandaanzet
- 10.5mm dikte
- saffierglas
- 15bar waterdicht, schroefkroon
- 38u gangreserve
- Nog ruim 3,5 jaar garantie via Tudor, garantiekaart is ingevuld januari 2024.
Ben de eerste eigenaar, gloedjenieuw aangeschaft via een grijze dealer en zelf de plasticjes verwijderd. Loopt erg netjes, ongeveer +3 sec. per dag op mijn pols gedragen.
Alle schakels zitten erbij geleverd uiteraard, de band is op maat gemaakt voor mijn 16cm omtrek pols. Dit type (M79500) wordt niet meer gemaakt door Tudor, de opvolger heeft een inhouse movement, maar onderscheidt zich vooral door een wat chiquere uitstraling (sunburst dial, jubilee bracelet). Deze heeft meer een toolwatch / gada / explorer vibe en kan bovendien door iedere gerenommeerde horlogemaker geserviced worden dankzij het gebruikte uurwerk. Ik verstuur hem niet, ik wil graag dat de potentiële koper het horloge zelf bewonderd en beoordeeld en daarna met vertrouwen het bedrag overboekt naar mijn bankrekening.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.