Tudor Black Bay 36 Blue

Iemand deze als eens om gehad:

Ik vind de 41 gepast in het zwart vorig jaar maar vond deze te groot en te aanwezig.
Ben benieuwd hoe de 36 om de pols valt.
Ik heb redelijk brede, platte polsen met een omtrek van 17,5 cm
En de blue variant is weer eens iets anders dan zwart :kissing_smiling_eyes:

7 likes

Toevallig ben ik net aan het kijken voor de bb32 blue dial als een kado voor de vriendin :smile:

Probeer eens bij S&C, deze modellen liggen meestal wel op voorraad bij hun.

1 like

Ik heb de zwarte 36 en een polsmaat van 17cm, 17,5 als het warm is. Past perfect. De blauwe ook gezien in het echt. Ziet er niet uit als op die foto, want heeft in het echt geen sunburst ofzo. Is 1 kleur.

2 likes

Ik blijf dit een prachtig horloge vinden, zeker in 36mm. Ik heb zelf ook 17,5 polsen en von hem heerlijk dragen. Ik zou zelf denk ik voor de zwarte gaan, maar vooral om dat blauw al een beetje oververtegenwoordigd is bij mij.

1 like

Ik heb zelf de 41 en 19,5 cm polsen. Hij draagt bij mij ook fors maar dit komt ook door de 22mm band. Een tijdje terug heb ik hem op de Nato band gezet en dan oogt hij een stuk kleiner.

Mijn vrouw heeft de 36 en 16,5 cm polsen. (Toen ik bij haar ging meten keek ze raar op maar zei ver niks………). en dit staat haar prima maar het horloge is zeker aanwezig. De kast is dik maar draagt vrij plat.

Het beste is een Explorer 39 mm. Maar ja voor de prijs van 1 Explorer heb wij allebei een leuk setje!

2 likes

Als je omgeving Voorburg woont mag je de zwarte bb36 wel komen passen.

1 like

De 36 heeft een andere bandmaat volgens mij (20mm) en minder brede centerlinks.
Hij oogt mooier.
En ja een Explorer inderdaad, maar voor zo even erbij wil ik dit wel een keer proberen.
Anders kan hij door naar Miss Leftliner :grin:

Den Bosch!
Ik loop binnenkort wel even bij S&C binnen.
Maar ik ga binnenkort ook naar Dubai en wilde hem daar mogelijk aanschaffen.

Klopt, de 36 heeft een 20 mm band.

1 like

19mm

1 like

Correct, 19 mm.

Ik ben best een fan van de Black Bay serie (minpuntje de dikte), echter de niet-duiker varianten (op de GMT na) vind ik maar saai. Een Aqua Terra vind ik dan gaver, al had ik daar ook geen klik mee toen ik er een had…

Bij deze variant variant vind ik de snowflake ook storend terwijl ik dit bij de duikers niet vind.

2 likes

Vind juist de snowflake wijzer een leuke feature op een verder ‘zakelijk’ horloge.
Gedurft! Niet mainstream zoals inderdaad een Aqua Terra.

1 like