Tudor Black Bay 36 Smiley Zwart! Super Compleet €2.100,-

Hierbij komt mijn mooie Tudor Black Bay 36 Smiley in zwart te koop. Horloge verkeerd in zeer mooie staat en loopt als een zonnetje. Komt zeer compleet met de hele toeters en bellen. Komt op originele stalen band & een Uncle Seiko Excecutive Bracelet!

Uitsluitend te koop!

Merk en model: Tudor Black Bay 36 black 79500
Diameter: 36mm
Leeftijd: juli 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): dec 2023
Factuur en/of certificaat: Pasje en papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, originele stalen band met extra halve schakel & Executive Bracelet van Uncle Seiko (twv €112) erbij.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzekerde verzending inbegrepen!
Conditie (krassen, werking etc): Super staat.
Soort uurwerk en kaliber: Tudor automaat
Vraagprijs: €2.100,-
Lug to lug: 44mm
Bandaanzet: 19mm
Overige: Saffierglas, 15bar waterdicht, schroefkroon, 38u gangreserve

Hierbij foto’s van de Tudor op de Uncle Seiko (foto’s in daglicht op verzoek vanaf morgen beschikbaar)

Dan ook nog even drie foto’s even geleend van de vorige eigenaar want die waren zo mooi! Ook voor de full set.

Meer info op verzoek beschikbaar!

(LET OP! Bruine watch roll zit er NIET bij ;)!)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

27 likes