Iemand van het forum deze al in bezit?
Naar wat dealers gegaan maar nog niet te vinden.
Iemand die hem weet liggen in voorraad?
Ben ook erg benieuwd ???
ikzelf ben eens aan het kijken voor de nieuwe tudor style met fluted bezel. Heeft iemand die al in het echt gezien?
Even contact gehad met Mr Slaets en de Rolex winkel te Gent, voorlopig overal uitverkocht.
Op bestelling kan wel: levertermijn 1 tot 2 maand.
Prachtig horloge inderdaad, die zou ik zeker eens willen passen. De beschikbare banden zien er ook stuk voor stuk erg goed uit:
Inderdaad, er loopt een mooie tread op WUS.
http://forums.watchuseek.com/f2/tudor-black-bay-36-a-3012234-15.html
Ondertussen bevestiging gekregen van Rolex dat het horloge pas rond september op de Belgische markt komt.
Iemand die hem onlangs al in het echt gezien heeft of weet te koop staan?
Was afgelopen week bij Gassan in Amsterdam maar ook daar nog niet 
Stond op de lijst bij S&C. Heb hem in mijn handen gehad en had niet meteen de klik die ik met mijn andere Tudors wel had. Verkoper gaf aan dat er nog voldoende mensen op de wachtlijst stonden, dus hij ging iemand anders blij maken.
Mooi horloge.
Wat meet de bandaanzet van de 36mm?
Op de foto lijkt het 20mm en lijkt het daardoor een kleiner horloge dan dat het daadwerkelijk is.
Ik vind het ook een mooi horloge maar 36mm is wel heel klein hoor…
Niet voor een zelfbewuste man!
Of vrouw…
Ik vind het op zich een aardig horloge, alleen een beetje een gemakkelijke keuze van Tudor. Het is gewoon een black bay zonder lunette/bezel… Jammer dat ze niet met iets vernieuwenders zijn gekomen.
Tja, ik vind het juist wel heel vernieuwend, het is de allereerste Black Bay zonder draaibare bezel…! 
En hij is prachtig, perfect voor die mini polsjes van me 
I’m afraid my Explorer and I disagree 
http://m6.i.pbase.com/o9/10/573910/1/163828166.z8Z10WxD.REX.jpg
Wordt deze aan een iets zachtere prijs dan de reguliere BB verkocht of scheelt het niet veel?
De list price ligt iets van 20% of zo’n €600 lager geloof ik.
Listprice is 2650 € dacht ik.