Tudor Black Bay 41 79540-0009 Echtheid

Hoi Form leden,

Ik ben nog wat nieuw in de hobby voor de leukere modellen maar maakt daar graag kennis stappen in. Toch heb ik een vraag die ik niet zomaar op de rest van het internet beantwoord kan vinden

Voor een mogelijke aankoop ben ik op zoek naar meer informatie over de echtheid en waarde.

Alvast super bedankt voor je reactie of opmerkingen.

Met vriendelijke groet,
Ludo

Imitatie of neppers zijn niet toegestaan op dit forum.
Je verwijst naar de bb41 die hier te koop staat.
Als deze bij Jaap @SuperC vandaan komt kan je hem blind kopen.

Qua vraagprijs. Tja… heb ze goedkoper gezien maar ook duurder.

5 likes

Als hij hier te koop staat is hij echt. De waarde kan je prima achterhalen via Google en chrono24, het is geen obscuur model ofzo…

2 likes

Top! Nu al bedankt voor de reacties. :slight_smile:

Prijs van de advertentie is prima, model ziet er echt uit (wat adh van de foto’s te zien is). Als dit je vraag is? Om er zeker van te zijn en als je dit model wilt kopen, zou ik toch echt aanraden om face to face af te spreken of iemand mee te nemen met kennis van dit model/horloges.

1 like

Hier kun je echt van uit gaan hoor daar Ten2Two zijn bedrijf is.

4 likes

Is dat nou een inscriptie van Air Asia op de caseback?

2 likes

Yep. Uitgegeven aan werknemers en als ik me niet vergis gingen er meteen veel de verkoop in, waardoor je air asia modellen voor een stuk goedkoper kon krijgen in Azië dan de ongegraveerde varianten.

O.a. in Singapore veel te koop

6 likes

Leuk weetje, bedankt voor het uitleggen :slight_smile: Air Asia is niet bepaald Pan Am, maar ik zou me ook kunnen voorstellen dat deze modellen op termijn juist een collectors item worden.

3 likes

Ludo, het horloge staat hier te koop. Het word verkocht door een gewaardeerde en gerespecteerde verkoper, je kunt er vanuit gaan dat deze 100% echt is.

Qua prijs: Prima prijs, vooral ook omdat je niet koopt blj een of andere anonieme verkoper uit een land zonder vliegveld.

2 likes

Als ik er eentje zocht, zou ik ook voor een air Asia gaan. Zal de waarde voor in de toekomst waarschijnlijk niet negatief beïnvloeden.

4 likes

Het is dat ik al een ‘gewone’ (36) heb :slight_smile:

4 likes

Punt ter overpeinzing is misschien dat er geen stalen band bij zit. Kan natuurlijk zijn dat dat geen enkel punt voor je is. Maar een Tudor bracelet naderhand los kopen kost je de hoofdprijs.

Vind deze zelf toch het meest fraai op staal…

2 likes

Een geslaagde aankoop.

Iedereen bedankt voor de informatie en @FilipD voor de verkoop.

3 likes