Tudor Black Bay 54

Te koop en of te ruil mits mijn smaak.

Deze 54 heb ik ingeruild en een weekje geprobeerd. Ik vind hem tof, maar wel aan de kleine kant voor mijn pols. Kan er niet echt aan wennen. Daarnaast heb ik vaak problemen met de fit van Tudor, net te klein of net te groot. Ja zelfs met de T-fit clasp die hierop zit. Alleen de bb58 bronze zat me eigenlijk perfect. En ik heb geen zin om hier een half link voor aan te schaffen.

Merk en model: Tudor Black Bay 54. Ref. 79000N-0001
Diameter: 37
Leeftijd: 11-8-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): feb 2026
Factuur en/of certificaat: certificaat en factuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos en omdoos plus sleeve.
Verzendkosten of afgehaald: ophalen a.u.b.
Conditie (krassen, werking etc): 95/100
Soort uurwerk en kaliber: MT5400, 70 uur gangreserve
Vraagprijs: €3100.-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Te koop: mijn Tudor Black Bay 54 (ref. 79000N), de perfecte combinatie van vintage uitstraling en moderne Tudor-kwaliteit. De staat is zo goed als nieuw, paar kleine krasjes op de band. Geen krassen of gebruikssporen op de kast of bezel; de algehele conditie is uitstekend.

Het horloge komt als full set met doos, papieren en alle schakels.

De Black Bay 54 is geliefd vanwege zijn draagcomfort en tijdloze uitstraling, een moderne hommage aan de originele Tudor duikers uit de jaren vijftig.

Vraagprijs is €3100,-
Serieuze interesse graag via bericht.

Plaatjes:

18 likes