Te koop, Tudor Black Bay 58 op Ranger band en een halve link. Voor meer foto’s of vragen hoor ik het graag!
Merk en model: Tudor Black Bay 58, 79030N
Diameter: 39mm
Leeftijd: 11/06/2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 9/2025
Factuur en/of certificaat: Orginele factuur + garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos en omdoos + extra links. Halve schakel en Tudor Ranger band.
Een FKM rubber bandje dat nog op maat geknipt kan worden. (nog nooit gemonteerd)
Vorige eigenaar heeft de orginele Black Bay band verkocht, dus deze zit er NIET bij!
Verzendkosten of afgehaald in regio: ophalen regio Belgisch Limburg. Verzending ook mogelijk, maar op risico van koper.
Conditie (krassen, werking etc): gedragen staat, oppervlakkige krasjes. Geen enkele kras is met de vingernagel te voelen. Gepolijste delen van de kast vertonen de meeste krasjes.
Soort uurwerk en kaliber: Manufactuur Kaliber MT5402 (COSC)
Vraagprijs: €2950
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.