Te koop (niet te ruil!):
Merk en model: Tudor Black Bay 58 - 79030B
Diameter: 39 mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-2025, (van eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Originele aankoopfactuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Fullset
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur ophalen, verzending DHL verzekerd.
Conditie (krassen, werking etc): Goed maar gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: MT5402 inhouse (COSC)
Vraagprijs: €2750,-
Deze mooie Tudor Black Bay 58 blauw mag hierbij naar een nieuw baasje. De Tudor bevind zich in goede maar gedragen staat. Haarkrasjes op het hooggepolijste deel (welke ik wellicht nog wat kan wegpolijsten indien gewenst) en normale gebruikerssporen op de band. Ik heb de BB58 gisteren voor de zekerheid nog op de timegrapher gehad, en loopt nog steeds mooi binnen de COSC specificaties. Ik verkoop de BB58 omdat ik toch vaak naar andere horloges grijp… Voorkeur gaat uit naar verkoop. Tudor garantie loopt t/m februari 2027 !! Aankoopfactuur van de eerste eigenaar waarvan ik hem over heb genomen, zit erbij. Uiteraard ook (zoals te zien op de foto) de doos, ingevulde (NFC) garantiekaart en boekjes.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.