Tudor Black Bay 58 Blauw – Te koop / Te ruil

Te koop en/of te ruil: Te koop ~ / Ruilwaarde €3.200

Merk en model: Tudor Black Bay 58 Blauw

Diameter: ± 39 mm

Leeftijd:uit 2022

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): dacht 6/2025

Factuur en/of certificaat: Factuur en garantiecertificaat aanwezig compleet

Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos + boekjes + extra schakels (indien aanwezig)

Verzendkosten of afgehaald in regio: Ophalen in omgeving Amsterdam, verzending mogelijk in overleg wel risico koper (verzekerd en met tracking)

Conditie (krassen, werking etc)mini krasjes op
Sluiting stalen band. Werkt perfect en loopt nauwkeurig

Soort uurwerk en kaliber: Automatisch, Manufacture caliber MT5402

Vraagprijs: €2.800

De Tudor Black Bay 58 Blauw is een van de meest geliefde modellen in de Black Bay‑lijn en wordt geroemd om zijn perfecte balans tussen klassiek design en moderne techniek. Met een kastdiameter van 39 mm biedt dit horloge een comfortabele maat, zowel voor dagelijks dragen als voor speciale gelegenheden.

Het horloge is geïnspireerd op de historische duikhorloges van Tudor uit de jaren ’50, met een slankere kast en elegante lijnen die een vintage‑gevoel combineren met hedendaagse precisie. Het MT5402 automatische uurwerk levert een gangreserve van ongeveer 70 uur, wat zorgt voor betrouwbare tijdmeting en duurzaamheid.

De diepblauwe wijzerplaat en lunette geven het horloge een tijdloze uitstraling, die zowel sportief als stijlvol oogt. Dankzij de robuuste kast, saffierglas en 200 m waterdichtheid is het horloge geschikt voor dagelijks gebruik en lichte watersportactiviteiten, zonder concessies te doen aan elegantie.

Kortom, de Tudor Black Bay 58 Blauw is een klassiek, betrouwbaar en tijdloos horloge dat zowel verzamelaars als liefhebbers van hoogwaardige uurwerken aanspreekt.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb

14 likes