Tudor Black Bay 58 Blue 2022 (serviced) + Forstner jubilee

Het verplichte (!) rijtje: Te koop
Merk en model: Tudor Black Bay 58 blue
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06/2025
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: fullset Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): nette staat, kreeg nog een compliment van de S&C medewerker.
Soort uurwerk en kaliber: Tudor inhouse
Prijs: €3.100 (excl. Forstner jubilee)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierbij tekoop, mijn mooie Tudor Black Bay 58 fullset. Alles zit er dus bij, en tegen een meerprijs van €100 doe ik er de mooie Forstner Jubilee ook bij. Momenteel staat het horloge op de originele oyster band. De Tudor is in November van 2025 teruggekomen van een full-service bij S&C en is sinds dien maar 2-3x gedragen. Dat is tevens ook de reden dat deze prachtige Tudor naar een nieuwe liefhebber mag, omdat ik hem te weinig draag. De Tudor valt overigens ook nog gewoon binnen de Tudor garantie. Aankoopbewijs en servicepapieren van S&C zitten erbij.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

Wie neemt deze prachtige Tudor over? 2 banden, geserviced en garantie, wat wil je nog meer :grin:

2 likes

UP!

€3000

1 like

€3000 inclusief de Forstner band, mooie deal lijkt me zo :sunglasses: