Tudor Black Bay 58 GMT staal in nieuwstaat uit juni 2025

Zoek je de nieuwe Tudor Black Bay 58 GMT met stalen band in nieuwstaat, maar dan met ‘de kop eraf’? Dan ben je hier aan het goede adres. Ik heb het horloge in een ruildeal van de eerste eigenaar overgenomen en zelf niet gedragen. De eerste/ vorige eigenaar heeft het horloge alleen een paar keer voorzichtig binnenshuis gedragen.

Merk en model: Tudor Black Bay 58 GMT, M7939G1A0NRU-0001
Diameter: 39mm
Leeftijd: juni 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: oktober 2025
Factuur en/of certificaat: beide, aankoopbon van Duitse juwelier aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, maar voorkeur voor persoonlijke overdracht (regio Twente, daarnaast ivm werk ook op verschillende andere plekken in NL mogelijk)
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat, paar keer voorzichtig binnen gedragen
Soort uurwerk en kaliber: nieuw type automaat MT5450-U, met Metas-certificering (De METAS Master Chronometer-certificering is een omvangrijke test waarbij de belangrijkste functies van een horloge worden gecontroleerd, zoals de precisie, weerstand tegen magnetische velden, waterdichtheid en gangreserve. De normen die worden toegepast zijn ongelooflijk hoog, om te beginnen met de precisie.)
Prijs: €3950,-

(In)ruil in principe niet, tenzij je een actueel model Omega Seamaster op rubber of staal in wilt ruilen (cash up en down mogelijk).

Voor meer info:
https://www.tudorwatch.com/nl/watches/black-bay-58/m7939g1a0nru-0001

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Sorry voor de stofdeeltjes!

10 likes

Gereserveerd!

1 like