Ik ben eigenlijk voorzichtig aan het kijken naar een Tudor Black Bay 41mm GMT en ook de Black Bay Pro spreekt me steeds meer aan.
Helaas heb ik last van “Het kleine polsen syndroom”. Ik liep zojuist op vakantiebestemming langs een Tudor dealer dus toch even naar binnen om de nieuwe BB 58 GMT te passen. Erg fraai horloge en met mijn iniminie polsjes de meer rationele keuze…echter zowel de band als de kroon kwamen erg ielig over t.o.v. z’n grotere broers.
Ik heb ze kortstondig gepast want de rest van het reisgezelschap kwam weer voorbij gestoven. Zijn er meer mensen die zich hierin herkennen? Het is natuurlijk puur een subjectief oordeel dus voel je niet aangevallen als je dit horloge net hebt gekocht en vol trots draagt.
mooi horloge! maar wat lijkt hij veel op de 6542!! zowat een hommage met die gouden wijzers, gouden print op de plaat en gepatineerde uurmarkeringen in de bezel
Had helaas te weinig tijd om er eens lekker voor te gaan zitten en ook de 41mm versie en de Pro versie te passen. Dit zou ik wel willen voordat ik tot aankoop overga. Schelen deze veel qua lug to lug want vind die kronen + schakels er veel minder ielig uitzien?
Dat is allemaal gewenning, dit ziet er gewoon perfect uit. Een maatje kleiner went altijd snel en voor je het weet wil je niet meer terug naar die grotere Black Bays
Hij staat prima, maar ik snap wel wat je bedoelt met het passen. Ik heb de bb58 gmt gepast terwijl ik zelf mijn pro omhad, en mij bekroop ook het gevoel, ‘oh hij lijkt wel wat kleinere’. Overigens meer dan prima op mijn 17.5/17cm polsen, maar het voelde iets meer als een sieraad dan een tool watch.
Ik zou binnenkort nog lekker eens gaan proberen, en pas dan ook de BB 54 eens ernaast.
Met 37 mm net iets kleiner dan de BB58 en daarmee misschien iets mooier in verhouding met de band. Qua maat zou ik inderdaad de 41mm lekker laten liggen.
Edit: er staat er 1 in het blauw met wat leuk fotomateriaal, ter vergelijk.