Tudor Black Bay 58 M79030N topstaat 🖤

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen interesse in ruilvoorstellen!

Merk en model: Tudor Black Bay 58 Ref. M79030N :black_heart:
Diameter: 39mm
Leeftijd: 1 maand geleden uit het plastic gehaald
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2025
Factuur en/of certificaat: beide, maar bij overname zijn persoonlijke details onleesbaar gemaakt op de factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set: doos, papieren, tag, garantiekaart
Verzendkosten of afgehaald: enkel afhalen, regio Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): werkelijk uitstekend; glas, bezel, lugs, caseback (plasticje zit er nog op) zijn nog helemaal 100% gaaf. De high polished zijkanten tonen wat minimale draagsporen, bijna onvermijdelijk bij normaal dragen :laughing:
Soort uurwerk en kaliber: automaat inhouse caliber MT5402, 70u gangreserve, COSC gecertificeerd
Vraagprijs: 2600
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
&==================&
Nieuw gekocht en zelf de plasticjes mogen lospeuteren, maar de garantiekaart is van 1 feb 2024. Dus nog meer dan 3,5jr garantie.
&==================&
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

26 likes

:up: Ik sta open voor een leuk bod!
Kijk nou toch wat je kwijt zou zijn bij de AD :grimacing:

Een paar mooie plaatjes:

8 likes