Tudor Black Bay beware

oppassen dus

8 likes

Interessant artikel!!

Thanks for sharing, weer wat geleerd :thumbsup:

Deze is bijna niet te herkennen als fake!
Knap werk :smiling_imp:

Wow, hier zou je makkelijk de fout mee in kunnen gaan

Leerzaam, daar hebben we wat aan!

Net ff mijn bleu nagekeken en die is gelukkig echt.:grin:

Groeten
Rutger

2 likes

Aardig artikel, maar slecht geschreven.
als ik sommige alinea’s 2x moet lezen om te kijken hoe ze het bedoelen, stoort dat.
Zeker waar hij schrijft: “So which is real and which is fake? Well, our red bezel model is the real one. Let’s go over the differences that distinguished it: the writing on the case back was a little smaller, the signature on the crown a little fainter, the hands were a little shorter and the pip’s lume wasn’t as bright as the rest of the watch.”

Hij schrijft alsof het over de echte gaat.

Bovendie lees ik nergens duidelijk hoe je dan het namaak uurwerk herkend. want het lijkt zo op een ETA.

Zo, vandaag ga ik lekker kritisch zijn :slight_smile:

tja ik vind het maar een eng artikel , je zou ongeveer alleen nog maar bij een AD langs gaan voor een klok , zelfde als de Rikketik…hoezeker ben jij dat je er een echte koop ?..niet dus

niet dus , hij kan geen verschillen ontdekken

“-everything looks good between the movement and this official image, so let’s move on.”

Tegenwoordig moet je al de rotor van het uurwerk halen en gewoon een foto aflopen.

Inderdaad… en dan zelfs nog zie ik amper de verschillen. Kleine verschillen in glanzend of mat oppervlak e.d. Ik zou me er niet aan kunnen wagen denk ik.

Scary hè, zag laatst ook een IWC Big Pilot Petit Prince, niet van echt te onderscheiden… Overigens niet bepaald vier tientjes neppers maar prijzen waarvoor je ook heel fatsoenlijke microbrands, Seiko’s en Tissots koopt.

Jammer dat hij niet is ingegaan op verschillen in gewicht en tussen de stalen banden.

Als het uurwerk een imitatie 2824 is dan is het snel te spotten alleen al aan het rotorlager.
Maar als die chinees er gewoon een top grade ETA 2824 in hangt valt er niks aan het uurwerk te zien, dat is geen goede ontwikkeling.

1 like

Tja what can i say? Buy the seller denk ik dan maar. :thinking: