Tudor Black Bay diver

Als de Pelagos een eigen topic krijgt dan deze ook :wink:

Goed nieuws is de prijs. Zal hier ietsje hoger liggen vanwege BTW.

Eerste live foto’s

Die vind ik wel heel gaaf(tu)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ook al is -ie niet blauw:D

Hmmm… als Tudor freakje toch een stevige kritische noot…

Ook deze is, net als de chrono IMHO (!) veel te dik waardoor de charme (die vintage IMHO (!) wel heeft) ver te zoeken is.

Waarom niet die Pelagos met ETA en dan voor zo’n Black Bay een eigen uurwerk(samen met Rolex?) erin waardoor het veel stijlvoller kan worden vorm gegeven.

Verder is het natuurlijk volkomen k u t (sorry mod :wink: ) om een “gilt dial” na te maken met wit gouden ringetjes om de indexen. Op dat gebied kunnen ze nog iets van Panerai leren (tu)

Gr. Roel

Ik denk toch echt dat ik hem heel graag wil!

Krabong Schreef:

Hmmm… als Tudor freakje toch een stevige
kritische noot…

Ook deze is, net als de chrono IMHO (!) veel te
dik waardoor de charme (die vintage IMHO (!) wel
heeft) ver te zoeken is.

Waarom niet die Pelagos met ETA en dan voor zo’n
Black Bay een eigen uurwerk(samen met Rolex?)
erin waardoor het veel stijlvoller kan worden vorm
gegeven.

Verder is het natuurlijk volkomen k u t (sorry mod
:wink: ) om een “gilt dial” na te maken met wit
gouden ringetjes om de indexen. Op dat gebied
kunnen ze nog iets van Panerai leren (tu)

Gr. Roel

Roel is zichzelf aan het overtuigen deze niet te kopen! :)-D

Die ringetjes om de indexen zijn toch gewoon in geel goud??

Ik vind hem wel mooi(tu)

Hoewel men beter het rode ringetje om de kroon weg had moeten laten.

ahhaha+1

Vind deze juist wel weer mooi.

Leuke poging van Tudor, maar ik denk dat ik met mijn Kingston wel voorzien ben wat betreft Big Crown hommages.

Sorry maar definitely NOT>…

Toch wel, ik ben er echt blijer mee dan wat de Black Bay te bieden heeft.

Subtielere kast (39mm), wijzerplaat gloss en écht gilt, en de zwarte bezel inlay.

Hmm ok. Meningen verschillen. Maar vind die bezel juist mooi. En op de tudor straalt
meer kwaliteit uit naar mijn mening. Daarnaast vind ik de plaat veel mooier.
Die Kingston vind ik een beetje een Rolex in een goedkoop jasje.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Heb ik net gedaan SuperC niet gelijk zo een vreemde toon erbij.

Als jij mijn eerste reactie zo opvat tja…Soms zet je iets neer om een discussie te beginnen en soms geef je direct uitleg. In het vervolg zou t handig zijn even te wachten met een dergelijke reactie plaatsen. Want die laatste zin van je eerste reactie slaat natuurlijk nergens op.

Verder ONTOPIC

Dat met stel je niet aan is al duidelijk uitgelegd door mij. Wil het wel nog een keer doen hoor ;). Stel je niet aan heeft niet altijd een negatieve betekenis. Hier in Het Gooi iig niet. Daarnaast heb ik ook in diezelfde reactie aangegeven dat hij juist lekker moest blijven op het forum. Kort samengevat. Stel je niet maar blijf gewoon lekker hier.

Ik zal best leden moraalridder genoemd hebben mocht daar imo een reden voor zijn geweest.

malus65 Schreef:

Die ringetjes om de indexen zijn toch gewoon in
geel goud??

Je hebt (gelukkig) gelijk maar dan heb ik vervolgens iets te klieren over de gouden snow flake wijzers… :wink:

Ik ga dat ding eens in het echt bekijken maar voorlopig ga ik geen budget vrij schooien :smiley:

Gr. Roel

Terug naar het topic dan maar weer… De Black Bay ziet er geweldig uit (trouwens, ik vind de naam ook wel goed gekozen!) en als je 'm in een wristshot ziet, besef je pas dat er veel reliëf op de plaat zit. Persoonlijk vind ik dat heel erg mooi (een Omega PO heeft dat bijvoorbeeld ook - het geeft extra diepte aan het horloge, vind ik).

Dat gezegd hebbende… ik vind 3000 best wel veel! Ik weet niet of ik dat nu voor deze Tudor neer zou leggen. Er zijn nog veel Tudors die qua uitstraling net zoveel ‘presence’ hebben en die ongeveer hetzelfde kosten (mooi snowflakes bijvoorbeeld). Dat gezegd hebbende, ik kan me heel goed voorstellen dat iemand de nieuwe Rolex Sub ND laat voor wat hij is (5930 euro, als ik me niet vergis…) en zich heel erg blij voelt met de Black Bay om zijn pols.

Als laatste: ik heb ook een Kingston, met iets meer rood erin dan die van INDECS en ik moet zeggen dat de prijs/kwaliteit-verhouding dan toch wel erg gunstig is voor de Kingston. Of je van een hommage houdt of niet. Het is gewoon een technisch hoogstandje voor een relatief laag bedrag.

Menno