Tudor Black Bay foto's irl

Op vakantie in Zwitserland moet je natuurlijk wel een Black Bay tegen komen. Zo vond ik gisteren bij de plaatselijke juwelier de pelagos en de Black Bay, omdat ik meer aan het kijken was naar de Black Bay heb ik helaas alleen daar foto’s van gemaakt.

Het is een mooi afgwerkt horloge, de bezel draait stevig maar prettig rond, hij draagt erg prettig, is niet te groot en perfect in balans. De stalen band vind ik niet erg mooi, de fabric band wel. Ook vind ik dat de rode ring om de kroon helemaal niet storend is, past er goed bij. Het horloge geeft een leuke uitstraling van strak en vintage.

Hier even de foto’s, een paar bijna dezelfde snel even gemaakt met de iPhone.






Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :slight_smile:

Ik houd enorm van vintage/vintage look. Ik kan dit model van Tudor dan ook enorm waarderen! Ik ben benieuwd naar je polsomtrek, het horloge oogt best groot (lange lugs?)om je pols.

Aj…

Leuke klok maar voor jouw pols…l :wink: tikkie oversized.

hcptdg Schreef:

Leuke klok maar voor jouw pols…l :wink: tikkie
oversized.

Zal toch zeker het bevallige polsje van vriendin/vrouw zijn ? :wink:

Lucien Schreef:

hcptdg Schreef:


Leuke klok maar voor jouw pols…l :wink: tikkie
oversized.

Zal toch zeker het bevallige polsje van
vriendin/vrouw zijn ? :wink:

Ben bang van niet…:smiley:

Die rode bezel vind ik zelfs erg gaaf. Bijzonder prettig horloge om naar te kijken. Maar heb je deze nou gekocht of ben gewoon wat aan 't kijken?

Haha, en bedankt mannen, was mijn pols:p

Maar ik zie nu de foto’s, lijkt idd een beetje groot, haha. Het bandje zat niet goed vast, denk dat dat het was. Een Orient Excursionist, 45mm staat mijn pols namelijk goed. Ik zou bijna terug gaan om nog een keer foto’s te maken als het bandje wel goed zit:)

Fantastisch horloge, maar weet niet of de pittige kleurstelling mij lang zou blijven boeien.

Ik zit daar ook mee, maar irl nog niet gezien, misschien valt het wel heel erg mee.
Foto’s geven immers vaak een vertekend beeld.

Grt. René

Er zijn al wat Black Bay pics voorbijgekomen.

Moest even wennen aan de rode bezel maar wat een fantastische klok is het toch!

De Pelagos heeft een soort no-nonsense uitstraling ook een erg mooi horloge overigens.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Even gebeld met S&C. De versie met stalen band staat in back order en wordt pas in december weer verwacht.

Ik ben vanmiddag gebeld door S&C dat de uitvoering met leer binnen is.
Dus morgen even kijken.

Niet mijn smaak, maar kan het die rode rand bij de kroon wel waarderen. Icm de bezel dan natuurlijk.