Tudor Black Bay GMT - M79830RB

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Te koop of te ruil (je mag altijd wat aanbieden)

Merk en model: Tudor Black Bay GMT - M79830RB-0001
Diameter: 41 mm
Leeftijd: maart 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023 (1e eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, origineel op staal geleverd.
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide. Verzending op risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zie omschrijving.
Soort uurwerk en kaliber: MT5652
Vraagprijs: €3650,- voor de hele set.

De Tudor is door mij nieuw aangeschaft in Maart 2023. Full set. Origineel op staal gekocht. Later zowel de originele bruin lederen band met vouwsluiting, Vanguard zwart rubber en aftermarket Monstraps nato bijgekocht. Complete set dus!
Het horloge is niet zo vaak gedragen. Enkele minimale draagsporen zijn aanwezig (binnenzijde van de lugs vanwege bandenwissel) en op de sluiting zitten de gebruikelijke desk dive sporen. Niks extreems. Conditie is verder gewoon goed.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





22 likes

Up.

Directe verkoop heeft de voorkeur, maar een ruil met cash up/down wordt overwogen.

1 like

Omhoog

Omhoog. Prijs naar €3600,-

Wellicht een leuke ruildeal in het vooruitzicht. Cash bod heeft alsnog een lichte voorkeur.

Omhoog

1 like

Omhoog. Geen interesse in één of meerdere extra banden? Dan halen we een x bedrag van de vraagprijs af.

1 like

Omhoog.

Nogmaals omhoog. Een serieus bod wordt overwogen.

Omhoog

1 like

Omhoog

Omhoog

Omhoog

1 like

Omhoog. Nogmaals, een serieus bod wordt overwogen.