Zou je dan niet beter hier in het blauwe deel kijken? Moet lukken
Vind het nogal gortig, niet heel goedkoop, zeker niet de duurste maar alsnog, voor een paar tientjes meer koop je zekerheid
Belangrijker nog wanneer het inruil betreft; wil je het horloge zelf graag of gaat ie meteen door?
Bij optie 2 zou ik passen - of de inruilprijs moet zeer scherp zijn.
Het is net het horloge dat ik zelf wil dragen, vandaar het dilemma.
Hij gaat dus absoluut niet onmiddellijk de deur uit!
Is 2600 ~ 2700 voor een full set op staal volgens jullie mogelijk / reële waarde? Als ik hier in het blauwe / archief kijk staan ze meestal rond de 3000 ~ 3250 bij de laatste up? Voor wat ze uiteindelijk verkocht zijn heb ik natuurlijk het raden naar…
Zo´n gmt zit rond de 2.7-3 dus moet zeker lukken
Indien het te ruilen horloge marktconform betaald wordt en je doet de GMT niet rap weg dan kun je gerust doorpakken. Maar weet dat verkoop ooit minder eenvoudig gaat zijn (en dus voor een lager bedrag dan elders fullset).
Volgens mij hoort er ‘Tudor’ op de sluiting van de band te staan.
Heb zelf hetzelfde horloge gehad (en spijt van het verkopen ervan ), daar stond het wel op dat kleine klipje dat de sluiting vergrendelt.
Staat er ook, alleen door de licht reflectie wat minder zichtbaar
Ah, nu zie ik het…
Zie geen gekke dingen, maar zou terughoudend zijn bij een horloge zonder certificaat.
Te duur voor deze watch only
Ik vind de prijs best scherp voor een set waar alleen het certificaat van mist. Als het horloge klopt en de staat naar m’n zin zou zijn, zou ik me daar persoonlijk niet door laten afschrikken.
Als het op die Bulova Quartz van €1900 is zou ik geen moment twijfelen
Wat zou volgens jou een normale prijs zijn?
Geen idee. Ik ben al weer een tijdje uit Tudor. Bij inruil zou ik lekker 2400 piek bieden. Inruil moet wel een beetje pijn doen.
Kan er naast zitten hoor maar heb t gevoel bij deze foto dat hij aardig is gepolijst, maar kan ook lichtinval zijn. Het ziet er wat afgerond uit.
Maar als hij niet gepolijst is dan ziet hij er erg knap uit en dat is dan ook weer merkwaardig aangezien hij hier wel een aardige beuk gehad lijkt te hebben
Maar nogmaals het lijkt zo he
Die linker lug onderaan ziet er ook niet te best uit. Of het moet door de lichtinval zijn
Misschien naar de AD brengen voor een echtheids controle? Kost je €250 bij Gassan, maar dan weet je wel binnen 2 weken hoe laat het is