Tudor Black Bay Harrods nu ook online verkrijgbaar

The hype is over.

2 likes

Of iets een mooi horloge is of niet heeft niets met hype te maken

1 like

Daar vergis je je mijn inziens in. Wat mensen “mooi” vinden is hypegevoelig. Basics in marketing.

3 likes

ooooh,dus Rolex-horloges zijn toch niet mooi?

2 likes

Oeh mooi! Alleen die Brexit
 na invoer wordt die me iets te prijzig en qua formaat had ik hem liever als BB58.

3 likes

Ze hebben er echt absurd veel van gemaakt en volgend jaar (of over 2 jaar) komt dan waarschijnlijk de nieuwe BB Harrods die dan weer enkel bij Harrods te koop zal zijn

3 likes

Ze zijn voor/na invoer al veel goedkoper te krijgen maar een tikkie groot blijft hij

2 likes

Sommige modellen wel. Klassiekers daargelaten.

Is de Harrods nu inmiddels ook bij de Nederlandse AD verkrijgbaar, weet iemand dat?

1 like

Ik heb een aanbetaling gedaan op een Tudor BB Harrods. Nieuw in de stickers, full-set uit 06-2024 voor €3700.

Ben erg benieuwd hoe dit horloge in het echt is! Ik lees dat er mogelijk dit jaar een nieuwe variant is klopt dat? En hoe zit het met de limited edition naar een special edition?

4 likes

Ok beetje late reactie van mij.

Wat wel een weird flex.

De Daytona is toch totaal iets anders. De Harrods was alleen fysiek en nu online bij Harrods te koop. De Daytona is wereldwijd te koop. -Mits je de juiste klant bent-

1 like

Fixed that for you. :wink:

Nee hoor. Horloges gewoon via internet bestellen is voor mij de meest luxe vorm van aankoop. Gewoon vanuit je luie stoel, wanneer je wilt, binnen no time op de mat.

Een wasmachine scoren bij Coolblue vind ik een grotere luxe ervaring dan het bij een dealer beginnen over een Rolex.

Wat ik van mijn leveranciers wil horen is “Ja meneer, dat gaan we voor u in orde maken”, en niets anders. Daar ben ik klant voor.

9 likes

Enkele basisinstincten daargelaten, is alles wat wij goed of mooi vinden in ons systeem geplant door de wereld om ons heen: het straatbeeld, wat mensen in onze sociale omgeving doen en vinden, wat we op televisie zien, reclames en natuurlijk - de naam verklapt het al een beetje - influencers.

Inderdaad.

Vrije wil is een illusie, zeker op het gebied van smaak. :wink:

Basics in psychology.

3 likes

Ik dacht dat dat iets voor jongelui was met een social media account op het één of andere platform.

Zelf word ik wel heel erg beĂŻnvloed door het straatbeeld, ik zal alles in het werk stellen om niet verward te worden met het gepeupel wat daar rond sjokt.

3 likes

Dat is een vorm, ja. Maar influencers zijn overal, wat dacht je van: James Bond (best mooi zo’n Harrington jasje), Indiana Jones (zo’n leren hoed is wel gaaf), Beyonce (leuke outfit voor naar de supermarkt, zo’n sportlegging) of ene Jasper L. die oudedameshorloges bon ton maakte onder twintigers en dertigers die tot voor kort sport Rolexen droegen.

Niemand ontkomt eraan. We dragen, televisiekijken, eten, drinken en vakantievieren gewoon wat anderen voor ons bedenken of voordoen. Helaas pindakaas. Klein lichtpuntje: vrije wil bestaat soms wel. Die scheet die je 's morgens in bed ietsje kracht bijzet als je hem laat (voor het bevredigende geluidseffect) dat is wel vrije wil. :slight_smile:

9 likes

Wat ik wil horen is “u maakt het mij wel heel lastig, maar wat als ik nou 10% van de prijs af haal”

1 like

Ah, zo! Dan heb ik ook één influencer. Verhip.

Troy Hawke for the win.

5 likes

Voor wie het leuk vindt en iets meer achtergrond wil. Leuk voor een luie zondagmiddag als je uitgelezen bent over Rolex.

2 likes

Natuurlijk. Er is zonder inmenging van buitenaf echt geen heteroman te vinden die een voor dames van 70 jaar en ouder ontworpen horloge gaat omdoen. Da witte gij ook Henk.

1 like

Goed boek inderdaad. Heb ik er ook nog wel eentje voor de zondagmiddag:

3 likes