Tudor Black Bay Harrods nu ook online verkrijgbaar

Voorheen was deze Tudor Black Bay special edition alleen exclusief verkrijgbaar bij de fysieke Harrods winkel in London.

Vanaf nu ook online te bestellen via de website: https://www.harrods.com/en-nl/shopping/tudor-black-bay-harrods-exclusive-stainless-steel-automatic-watch-41mm-16318774

4 likes

Na import ruim 5k voor een BB variant, groen moet wel echt je kleur zijn dan.

5 likes

Wat een klucht is dit horloge toch geweest. Ik herinner me de topics op WUS nog van enkele jaren geleden. Mensen die honderden km vlogen om hun exemplaar bij Harrods af te halen. Zou enorm gelimiteerd horloge worden… en nu gewoon online te bestellen.

Mag voor de Daytona ook gebeuren wat mij betreft

3 likes

Is er nu dan ook ongelimiteerde beschikbaarheid? Daar lijkt het zo wel op (heb niet ver genoeg doorgeklikt :P)

1 like

Mooi kleurtje wel. Maar nog steeds met de vrij dikke platte kast natuurlijk.

Je zag regelmatig flip pogingen met deze, ook hier. Dat is dan wel klaar.

Voor het btw bedrag kun je ook wel reizen natuurlijk, dat is nog best veel.

1 like

Best een leuke uitvoering, maar ik zou liever een BB58 variant in deze kleurstelling zien.

6 likes

Je geeft toch netjes je horloge aan bij binnenkomst?
Bij iets anders trapt Jur je van HF af.

Is een veel beter geproportioneerd horloge dan die oude BB41.

5 likes

Oh niet precies een goed idee van eerlijk gezegd, misschien roep ik te snel. Als je daar koopt, is er dan geen teruggave of vrijstelling regeling als je dat hier aan geeft? Ik neem aan dat britten ook vat hebben of vergelijkbaar? En het is een nieuw product.

Bij kans op dubbele btw kun je beter laten opsturen idd.

1 like

Nee (alleen nog van toepassing in Noord-Ierland), Brexit was echt een ongelooflijk slecht idee:

VAT refunds when leaving the UK | Low Incomes Tax Reform Group.

2 likes

Ah ja, brexit :roll_eyes:

Dat is wel echt jammer van deze, want dan betaal je dus idd dubbele btw. Hopelijk komt groen nog eens terug.

Ik ben op zich wel eerder in voor de reguliere 41 kast ipv een bb58, maar dan liever wat dunner. Volgens mij is de rode metas al wat dunner inmiddels, dus er is hoop voor de reguliere bb duiker. :crossed_fingers:

1 like

Helemaal mee eens. Ik heb de Harrods en zou hem houden in BB58-uitvoering.
Een bb58 heb ik nog nooit geflipperd, de bb41 heb ik er toch wel wat van gehad.
De maat was denk ik altijd de reden dat ze weer vertrokken

2 likes

Topic zonder plaatjes, dat kan niet

17 likes

Bak geld, zelf 2670,- GBP (3000 EUR) voor betaald in 2019

Verder wel leuk, maar dikkertje (zoals alle oude Blackbays). Later dus ook verkocht. -> een BB58 in hetzelfde groen zou wel welkom zijn

Bremont en BBGMT hebben ook het nest verlaten

6 likes

Inderdaad in het begin een limited edition, maar later een special edition geworden. Zelfde als de Bucherer Black Bay Bronze (wat ook een joekel is voor mijn baby polsjes).

Kijk maar uit… Jur is watching :

:cowboy_hat_face:

18 likes

Ik heb de BB41 buiten zwart geloof ik in alle mogelijke opties in bezels (gehad)
Ik vind de Harrods toch wel de mooiste!

3 likes

Het blijft een net niet Rolex kermit

2 likes

Helemaal niet met je eens

Eigen smoel en mooiere kleur groen :white_check_mark: dan Rolex :grin:

19 likes

Helemaal met je eens!

Veel mooier :wink:

6 likes