Door een issue willen de foto’s niet laden. Serieuze interesse en behoefte aan plaatjes? Stuur me een persoonlijk bericht met je mailadres, dan zet ik ze op de mail. Doen we het zo
In zeldzaam mooie staat verkerende Tudor Black Bay Heritage met blauwe Smiley wijzerplaat.
Dit Tudor Black Bay Heritage horloge met de uit productie genomen “Smiley” wijzerplaat (model 79540) was voor mij een verzamelobject, dat ik amper gedragen heb en dat vind ik zonde. Daarom mag ze gaan.
Het vintage-geïnspireerde horloge, met de gepolijste roestvrijstalen kast heeft een diameter van 41 mm en komt op de originele bijpassende stalen band, passend om een 17,5 cm pols. Er zitten twee reserveschakels bij.
De “Smiley” wijzerplaat heeft een unieke ronde tekst (“Self-winding”) op 6 uur, die lijkt op een lachend gezicht (vandaar de bijnaam), wat het horloge een speelse maar ook klassieke touch geeft. De wijzerplaat is voorzien van lichtgevende uurmarkeringen en wijzers. Het saffierglas van het horloge is krasbestendig.
Dit specifieke Tudor Black Bay Heritage horloge verkeert in zeer goede staat (enkele kleine haarlijntjes) en wordt geleverd met de originele doos, papieren en boekjes, waardoor het een complete set is. Het horloge wordt aangedreven door een automatisch mechanisch uurwerk en heeft een gangreserve van ongeveer 38 uur.
Al met al is de Tudor Black Bay Heritage “Smiley” een uniek en zeer gewild horloge dat een geweldige aanvulling is op elke collectie. De combinatie van vintage charme en moderne functionaliteit maakt het een horloge waar je jarenlang van zult genieten.
Merk en model: Tudor Black Bay Heritage
Diameter: 41mm
Leeftijd: 12-10-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 7-8-2023
Originele doos en/of eventuele accessoires aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): minimale haarlijntjes op deze safequeen
Soort uurwerk en kaliber: automatisch 2824
Vraagprijs: 2.299,00
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.