Een tijdje geleden toonde Tudor in Bazel de nieuwe Black Bay (samen met de Pelagos, maar die interesseert me niet).
Is het al duidelijk wanneer 'ie in Nederland landt? Volgens berichten op het internet gaat 'ie aan een leren band 2950 CHF kosten; een kleine 2500 euro.
Enne… iemand een idee waar ik 'm kan kopen? S&C verkocht vroeger Tudor en ik herinner me dat ik aan de Lijnbaan in Rotterdam bij een juwelier (S&C of Heetman - ze zitten tegenover elkaar) een Heritage om heb gehad. Maar de dame daar achter de toonbank was toen zo onbereidwillig om wat te laten zien, dat ik 'm daar eigenlijk niet zou willen kopen.
Oh Menno, ik ben bij heetman door een wat jongere dame uiterst vriendelijk geholpen.
Anyhow, bij S&C in den haag verwachten ze de nieuwe modellen pas in de zomer, voor de black bay was al een “wachtlijstje”.
Op TZ-UK is er al iemand die hem heeft. Er zijn daar mensen die zeggen dat hij in inderdaad op sommige plekken in Europa al beschikbaar is. Ik heb hem hier nog niet gezien, maar ik kan wel eens gaan informeren bij de lokale S&C.
Na het zien van de Franse foto’s… uhhhmmm
misschien toch maar met de stalen band…
Menno
Ik denk dat het slimmer is bij aanschaf voor de combinatie met staal te gaan, en later eventueel leer erbij te kopen dan andersom. OEM bracelets zijn vaak bizar duur, waar een lederen band vaak nog net betaalbaar is.