Tudor Black Bay modden?

Lekker doen.

Aangezien er (veel) te weinig technische verslagen zijn de laatste tijd, verwacht ik wel een uitgebreide reportage van het modden. :sunglasses:

3 likes

Thanks Han, klinkt als een goed concept!

1 like

Kan inderdaad makkelijk weer terug naar origineel brengenā€¦

Dat risico zit er inderdaad wel inā€¦ mogelijk verlies bij elke verkoop en koop, wat geld. Maar dan heb je er ondertussen wel ook lol van. Daarbij is de Tudor echt al wel een mooi horloge, vind ik.

Haha,dat zal niet echt heel uitgebreid zijn. Alleen de wijzers wisselen is niet heel hoogstaandā€¦ als je het mij vraagt.

1 like

Ik zou doorsparen. Tudor modden is idioot.

Maakt niet uit! Er is zo weinig aanbod van technische verslagen! En ff een kijkje aan de binnenkant van zoā€™n Tudor is altijd leuk. ( Maakt trouwens niet uit van welk horloge er een kijkje aan de binnenkant genomen wordt)

Een Tudor modden is cool.

Volg hun slogan.

6 likes

Alles is al een keer gedaan, gewoon doen

2 likes

Oops, geen vooruitgang :cry:!

2 likes

Getverredemme :joy:

2 likes

Ik zeg : doen.
Maar mijn smaak is het niet. Ik vind de originele wijzers juist karakter geven aan dit horloge.

1 like

Zolang je de originele wijzers erbij bewaart kun je er geen buil aan vallen. Die zijn zo weer teruggeplaatst.

4 likes

Han denk je dat de originele Rolex wijzers passen op het nieuwe calibre van Tudor?

Mercedes-hand?
:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:
Behalve bij de Alpinistā€¦
maar verder, ieuw, gewoon fysiek onpasselijk word je ervan

Ik kan niet vinden welke maat center hole de wijzers hebben van Tudorā€™s inhouse movement.

Maar voor de Rolex 31xx is dit de maat:
95/140/22

Dat is een cathedral wijzer.

Haha dankzij mijn edit lijkt @flowert hieronder een slome duikelaar :point_down:

3 likes

Die heeft geen mercedes hands

Edit: Oh kijk nu. Han was me alwƩƩr voor. :upside_down_face:

4 likes

Dat zal het zijn. Ik kan er echt niet tegenā€¦

Als ik naar die foto kijk, doet me herinneren aan de explorer toen ze van 36 naar 39mm case ging en de oude wijzers bleef gebruiken.

Net niet dus.

1 like

Goeie smorgens.

Die snowflakes zijn juist een stijl icoon van Tudor.
Een VW kever zet je ook geen Merc neus op.

Ik zou door sparen.
Of een woekerlening afsluiten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Een VW kever zet je ook geen Merc neus op.

Say What?!

Beetle  Merc

5 likes