Tudor Black Bay of Omega Planet Ocean Big Size (2200.50)

Er komen (eindelijk) wat voorkeuren voor de PO binnen. Valt me op hoeveel er voor de Tudor gaan. Leuk!

Persoonlijk heb ik ook een lichte voorkeur voor de Tudor. Hij valt natuurlijk goed te combineren met andere banden. De leren band erop vind ik persoonlijk een super.

Maar vrees dat het er niet snel van komt, een deal met daarin mijn Tag Heuer Carrera zag Tom niet zitten :slight_smile:

Veekeren Schreef:

RDK Schreef:

Weliswaar een aanbieding, maar toch…

Goed dat je dat er bij zegt… Ach, ieder z’n
mening, ik ben 500 tot 1000 onder Chrono24 gaan
zitten en nog altijd enigszins flexibel.

Uiteraard zeg ik dat er eerlijk bij!

Normaal gesproken kost de ā€œoudeā€ PO ± € 3.300 dus ik had een korting van € 1.000 (Hetzelfde als bij mij TAG Heuer Aquaracer,
deze kostte mij € 1.500 i.p.v. € 2.450, nieuw bij een AD).

Als je een beetje geduld hebt en bereid bent een stukje te rijden zijn er best wat nieuwe koopjes te vinden…

Overigens zou ik nooit tweedehands kopen, ik koop bij voorkeur nieuw. Je weet maar nooit wat er met een horloge gebeurd is
(waarmee ik overigens niet aangeef dat verkopers oneerlijk zijn!).

Succes met de verkoop, het is best een gewild horloge :wink:

Groeten,
Rob

Er is geen slechte keuze tussen deze twee. De Omega is volgens mij de mijne geweest en die komt nog wel een keer terug. Hij heeft IMHO wat meer ā€œwrist presenceā€, ook vanwege de grootte. Hij draagt erg comfortabel ondanks mijn kleine polsen (18 cm).

De wijzers van de PO zijn top, ik hou niet zo van de kenmerkende Tudor-wijzerset. De band op de Omega is echt top, helaas geen micro adjustments, ik weet niet hoe dat bij de Tudor zit. Ook de lume van de PO is geweldig, verschilt dat nog t.o.v. de BB?

Een datumvenster is voor mij wel een vereiste, de kroon van de BB vind ik wel weer erg mooi.

De dubbelzijdige AR-coating van de PO is echt top, het gebolde glaasje van de BB is wel weer een pluspunt.

Al zo vaak gezegd: volg je hart, dan komt het altijd goed :slight_smile:

Eric