Welke heeft je voorkeur en waarom? De Tudor is natuurlijk slechts een paar maand oud en in nieuwstaat, de Omega is 4 jaar oud en in iets mindere nieuwstaat.
Die Omega, is prachtig - misschien niet in nieuwstaat, maar dat zie je alleen van dichtbij. Echt, wat een klok!
Hehehe, nee flauw, I know Discussie is al eens eerder geweest, is maar net wat je mooi vindt. Heb de BB nooit in het echt gezien, maar ook dat vind ik een prachtig horloge.
Heb de Omega ook gehad en natuurlijk ook de Black Bay te koop. Ik vind m heel lastig. De kast van de Omega is wat mooier. Iets minder hoog (althans, zo oogt t). De plaat en bezel van de Tudor vind ik weer mooier. Glas is ook wat mooier doordat t gebold is (in de zin van double domed zoals bij de Speedy Sapphire).
Als de Omega ook in nieuwstaat was, was ik echt in dubio geweest.
Ik heb de Tudor om mijn pols gehad. Prachtig horloge. Origineel ook, met durf ontworpen. Gaat er zeker een keer komen. Dat is het probleem van Omega tegenwoordig. Bijna alleen maar veilige ontwerpen. Maar goed, een PO heeft me nooit kunnen bekoren. Veel te gelikt.
Welke heeft je voorkeur en waarom? De Tudor is
natuurlijk slechts een paar maand oud en in
nieuwstaat, de Omega is 4 jaar oud en in iets
mindere nieuwstaat.
Erg benieuwd naar jullie argumenten!
mvg,
Bob
In dit geval de Tudor BB.
In de eerste plaats heb ik al een Omega PO XL, in de tweede plaats vind ik de vraagprijs voor de PO te hoog.
€ 2.100 voor een 2500C van 4 jaar oud. En dat terwijl ik de mijne (2500D) een jaar geleden nieuw bij een AD heb gekocht voor € 2.280.
Weliswaar een aanbieding, maar toch…
Vind de PO veelzijdiger dan de BB die vrij uitgesproken is ondermeer door de specifieke kleur. Ik heb de eerste al maar als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik wederom voor de PO gaan.
Vind de PO veelzijdiger dan de BB die vrij
uitgesproken is ondermeer door de specifieke
kleur. Ik heb de eerste al maar als ik opnieuw zou
moeten kiezen zou ik wederom voor de PO gaan.
Omdat IK het mooier vind, hij een datum heeft, Chronometer en waardevast!
De BB is zgan en de PO iets ouder… als je op het internet zoekt, dan vind je vast en zeker hier en daar en klokkie wat goedkoper is, maar over het algemeen is de PO behoorlijk waardevast.
En mocht je echt erover denken een PO met het 8500 werk te willen, dan zou ik de PO kopen. Met dat klokkie leg je het geld goed aan, en tegen de tijd dat je het verschil tussen deze PO en de 8500 hebt, deze lekker verkopen en een 8500 halen…
De BB is ook weliswaar een mooie klok, maar niet zo tijdloos als e PO!
Begrijpelijke twijfel, persoonlijk zou ik voor de Tudor gaan omdat de kleurstelling me erg aanstaat. Als je iets “conservatiever” bent qua kleurkeuze is de Omega een betere keus. Al met al beide zeer fraai, een verkeerde keuze tussen deze twee kan je niet echt maken (tu)