Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Tudor Black Bay 36 met 5-link bracelet en grijze wijzerplaat.
Verkregen via inruil en afkomstig uit november 2024. Het horloge verkeert in zeer nette staat. Ondanks dat het een mooie moderne Tudor is, merk ik dat mijn voorkeur toch meer bij vintage ligt, dus deze mag weer verder. Momenteel de goedkoopste in de EU op Chrono24.
Inruil van een vintage horloge is zeker mogelijk. Ik denk bijvoorbeeld aan een Tudor Snowflake of Small/Big Block, een mooie Heuer (ook re-edities), Rolex Datejust, Omega Speedmaster of iets vergelijkbaars (uitzondering voor de BB54).
Stuur gerust een berichtje bij interesse.
Merk en model: Tudor Black Bay 36 79640
Diameter: 36
Leeftijd: november 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2026
Factuur en/of certificaat: originele garantiepas
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald in regio: persoonlijke overdracht in het zuiden of midden van het land
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, lichte gebruikssporen. Geen gekke tikken of butsen. Zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: MT5400
Vraagprijs: €2850
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.