Tudor Black Bay One 41mm

Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Tudor Black Bay One blauw (79680)
Diameter:41mm
Leeftijd: November 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Augustus 2025
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles aanwezig, doos, papieren, extra chrono24 certificaat
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor ophalen (regio Den Haag)
Conditie (krassen, werking etc): Werkt perfect, heeft zeker wat gebruikssporen op de clasp en bezel, en een heel klein krasje op het glas (geloof in de coating). Verder in mooie gedragen conditie
Soort uurwerk en kaliber: MT5601
Vraagprijs: 2500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

Up! Prijs is vast, beperkte interesse in ruil.
Hier fotos van de grootste ‘gebreken’ (het kleine krasje is vrijwel niet te zien, tussen 11 en 12)

i

1 like