Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Te koop
(ruil bespreekbaar – ruilwaarde €3.500)
Ben op zoek naar een leuke chronograph of zo.
Alles is bespreekbaar.
Merk en model:
Tudor Black Bay Pro
Diameter:
39 mm
Leeftijd:
2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar):
05/2025 (via Horlogeforum)
Factuur en/of certificaat:
Ja, garantiekaart aanwezig (Tudor garantie tot 06-2028, geverifieerd via Tudor website)
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Volledige set:
- Originele Tudor doos (binnen- en buitenbox)
- Garantiekaart + boekjes
- Extra rubber strap (aftermarket)
- Extra stalen bracelet jubilee (aftermarket)
- Extra schakels
Verzendkosten of afgehaald in regio:
Afhalen voorkeur (omgeving Purmerend/Amsterdam), verzending mogelijk in overleg en op risico koper
Conditie (krassen, werking etc):
Zeer nette staat. Lichte gebruikssporen passend bij normaal dragen. Een klein krasje in de coating is professioneel en netjes verholpen. Horloge loopt perfect en functioneert zoals het hoort.
Soort uurwerk en kaliber:
Automatisch uurwerk – Tudor Manufacture Caliber MT5652 (GMT functie, COSC gecertificeerd)
Vraagprijs:
€3100
Scherp geprijsd ten opzichte van de markt en complete set, daardoor graag serieuze interesse.”
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
⸻
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.