Een aantal maanden geleden mijn eerste Tudor aangeschaft op een uncle jubilee band met een nato erbij.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar de originele band hier vragen ze dus 880€ voor bij S&C, is dit het geld waard? of lekker kijken naar een uncle of een forstner model O?
De T-fit clasp werkt goed op de BB Pro, al had ik er wel een half link bij om hem net wat beter af te kunnen stellen.
Ik zou er het geld niet voor over hebben en toch voor een alternatief gaan.
ik heb de Tudor vlam nieuw en ongedragen gekocht van een collega echt ruim onder de markt waarde (moest er van af ivm verbouwingen), anders was dit idee zeker het beste geweest.
Dit is ook de reden dat ik een losse band kopen overweeg.
Ik snap hem maar ben echt niet van het verkopen haha wil alles dragen en behouden. Deze inmiddels al 2 maanden dagelijks om. Denk dat ik de zaterdag even langs S&C ga om de band te bestellen als ik het zo hoor van iedereen is dit zeker het geld waard
Valt me nog mee, eerlijk gezegd. Ik heb gekkere dingen gezien voor een bracelet.
Dat kan ik niet voor je beantwoorden. Het is mijn geld niet.
Als dat je lukt, en als je de moeite daarvoor wilt nemen. Eerlijk gezegd is mijn tijd meer waard dan die 350 pietermannen die ik met zo’n gok in het beste gevan zou kunnen besparen.
Ik vind het best meevallen, zeker voor een stalen band. Ik heb navraag gedaan voor een rubber bandje voor de Cartier Santos Large. Dit rubber bandje moet 330 euro kosten, ex sluiting. Dat is pas een boel geld.
Mocht iemand toevallig dit bandje hebben en van af willen, dan houd ik me aanbevolen.
Gokken met beperkte mogelijke pay-off is niet de methode om rijke tatta te worden in mijn ervaring met horloges en de daarbij horende onderdelen. Dat gezegd: Nooit een Rolex gehad en gemod met een stone dial.
en je moet altijd nog maar kijken wat je krijgt, hoe je het kwijt raakt. Nieuwe kopen zou mijn idee zijn, al is 860 ballen voor deze tatta best geld voor een losse band.