Gefeliciteerd met je aanwinst en succes met je avontuur in Amerika!
Ditte
En gefeliciteerd! Tip, zet m eens op een rubberen band (van bijv. Vanguard). Staat super en draagt nog lekkerder.
Hmmm, Dam store? Bij Uilenburgerstraat hadden ze niet zoveel en de 925 was volgens de verkoopster in geen enkele vestiging beschikbaar… Weird.
Gefeliciteerd met de studie!
Op chrono kun je vragen wat je wilt. De BB58 is altijd op voorraad heb nog nooit hoeven te wachten om er een mee te nemen bij een AD.
Ze hadden de bronzen boutique edition bij Gassan liggen. Heb je dat wel goed?
Ziet er oprecht tof uit, normaal hekel ik rubber een beetje. Nato-strap lijkt me ook wel gaaf.
Moet wel toegeven dat ik ten alle tijden staal de voorkeur ga geven, maar is wel fris om soms wat anders te hebben
En als ze hem in de winkel niet hebben zijn er op enig moment op HF altijd wel een stuk of 3 in het blauw
Veel plezier van de aanwinst!
Nice trippel gefeliciteerd enjoy
Gefeliciteerd, prachtig ding!
Nou, dan laat je ze uit Duitsland of Spanje aanrukken.
Ik ga naar Chrono om onder list te kopen zodat ik geen koehandel hoef te bedrijven in de winkel. Alles wat boven list op Chrono staat is per definitie een no-no. Sterker nog, horloges boven list kopen doe ik überhaupt niet.
Leuk man. Past u op? Het is verslavend om expat te zijn. Ik was pas na 10 jaar terug in Nederland.
Gefeliciteerd met je BB58 en je aanstaande baan. Waar ga je naartoe in de VS? Er zijn daar best veel gebieden waar ik eerlijk gezegd nog niet dood zou willen liggen, dus het oude makelaars-principe is van toepassing: Locatie, locatie, locatie.
Als het langer dan een jaar wordt, so be it. Wellicht ben ik met heimwee weer na een maandje in mijn boerendorpje aangekomen… Na een update van Biden (reisrestricties blijven) ben ik er wel achter gekomen dat ik half augustus twee weken naar Curaçao moet voor een visum aanvraag op het consulaat daar. Weer allemaal extra gezeik (en kosten)
Het wordt een jaartje (of langer) Chicago. ‘Chicago’ is alsnog een breed begrip, want ik zal niet centrum-Chicago zitten, maar iets daar buiten.
Ik zal ook zeker weten opletten, want er zijn buurten in Chicago waar je niet met een 16014 wil lopen
Ik zit zelf ook midden in het afstuderen, dus je geeft me veel motivatie met deze mooie plaatjes. Geniet ervan!
Ik was er gister ook bij de Dam vollop bb58 jammer genoeg niet de bb41 daar kwam ik juist voor.
Kan ook Schaap in de PC geweest zijn, dat weet ik eerlijk gezegd niet meer zeker (leeftijd sorry)
Ik zag duidelijk 5 verschillende BB58’s, staal blauw, staal zwart, goud groen, zilver grijs, en brons bruin.
Naast de bronzen lag de bronzen 41, dus kon aan het formaat duidelijk zien dat de kleine de 58 was
Ik zal volgende keer een foto maken.
Prachtige stad! Ik zou alleen niet naar Riverdale en West Englewood gaan . In het verleden ook heel veel gezeten. Zit je in de suburbs of downtown?
Ik zit meer in de suburbs, dus niet centrum-centrum. Echt een accommodatie voor langere tijd moet ik nog zoeken (vanuit daar), maar de eerste twee maanden ben ik onder de pannen.
Mocht je nog algemene tips hebben ofzo, stuur me een privé bericht! Zou al top zijn
Top man, beetje motivatie is altijd mooi! Het is ook echt gaaf nu om deze te halen wegens afstuderen, en het nieuwe avontuur in te luiden.