Goedemorgen dit vrijwel nieuwe horloge mag vertrekken, niet omdat ik er niets aanvind, integendeel het is een mooi horloge, maar heb er gewoonweg teveel…
Geen ruil dit keer. Er zit echter een maar aan, als een van mijn andere horloges wordt verkocht uit t blauwe, dan gaat deze van het forum af.
Merk en model: Tudor Black Bay 58 silver 925
Diameter: een mooie draagbare 39 mm
Leeftijd: 2025, sept
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): sept 2025, eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: compleet met evt extra bandje bulang en Sons, als je pols tussen 16 en 16,5 cm is (is een short band) natuurlijk is de originele taupe band meegeleverd
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald: afhalen f 2 f
Conditie (krassen, werking etc): zgan, op een minuscuul tikje na (het zij vermeldt, echter nauwelijks zichtbaar)
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: 3875
- Manufactuur Kaliber MT5400 (COSC), 70 uur
Mechanisch uurwerk met automatische opwinding en bidirectioneel rotorsysteem
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.