Ik kan hier een heel verhaal gaan uithangen waarom ik de Tudor chrono’s zo mooi vind maar een paar plaatjes zeggen veel meer.
Hier met de porecelain white Tiger dial
Ik ben benieuwd of ik de enige ben, zo niet, plaaaaatjes!!!
Ik kan hier een heel verhaal gaan uithangen waarom ik de Tudor chrono’s zo mooi vind maar een paar plaatjes zeggen veel meer.
Hier met de porecelain white Tiger dial
Ik ben benieuwd of ik de enige ben, zo niet, plaaaaatjes!!!
Die druppel vind ik minder, maar verder allebei top!
Tudor als merk heeft me weinig aangesproken. Maar dit is natuurlijk een mooie hommage ;)
Ik volg je helemaal!
Hier ordt ik blij van,
X(
Fraai (tu)
(tu) (tu) (tu)
Je kon niet kiezen?
Gr. Roel
Hé, leuk om nog een Tudor Prince Date Tiger (Woods) op dit forum te zien. Ik bezit er ook één, en dat is echt mijn ‘werkpaard’. Het horloge dat ik veruit het meeste draag, en wel om de volgende redenen:
Bijgaand een foto van mijn model:
http://i1087.photobucket.com/albums/j466/DSVerso/Tudor%20Prince%20Date%20Tiger/Photo03-11-11135052.jpg
Ja, een polijstbeurt zou misschien wel kunnen, maar aan de andere kant vertellen die gebruikssporen ook hun verhaal…
Als een merk zelf een horloge uitbrengt onder een andere naam is het voor mij echt geen hommage. Dit zijn gewoon erg fraaie horloges!
Als een merk zelf een horloge uitbrengt onder een
andere naam is het voor mij echt geen hommage. Dit
zijn gewoon erg fraaie horloges!
Ik heb toch niet gezegd dat het hommages zijn???
Tudor is een officieel merk/label van Rolex. Zelfde kast, zelde techniek, andere stijl.
Prachtige klokken(tu) Ooit komt er een Submariner.
Hij wilde reageren op marnix.spoed denk ik. Die zei iets over Tudor en hommage
Die druppel vind ik minder, maar verder allebei
top!
De witte zonder druppel is van mij!
(tu) (tu) (tu)
Je kon niet kiezen?
Gr. Roel
Alleen de witte is van mij, met lumi en saffier!
Tudor als merk heeft me weinig aangesproken. Maar
dit is natuurlijk een mooie hommage ;)
De witte daytona met panda dial blijft mijn grail, dit is de next best thing voor mij!
stille liefdes bestaan nog.
fantastisch!!